10 Reacties
3 maanden geleden
Hier vanacht opeens een uur ogen open wat dan begint met 1 min kletsen en dan erna uur wakker opeens maaar geen geluid maken niks gewoon ogen open en dan weer dicht dan weer open.. tis dst ik zelf wakker was andrrs zou ik denken dat die slaapt, gek he .. iemand anders dit ook? Denk verwerken en niet goed meer slaap komen? Na dat uur weer gaan slapen en niks aan de hand .. ze gaan wel meer dromen
3 maanden geleden
Reactie op Aprillia
Ja dit inderdaad! Alsof het een droom is jaa
Vreselijk, en dan heeft hij ook nog zijn speen in dus het is eigenlijk niet daardoor dat hij huilt. Ik vind het heel bizar. Hij gaat zelfs niet eens rechtop zitten, het lijkt echt alsof het in hun slaap is.. Dit is hier al 2 weken aan de gang. Hij kan toch niet uitgeslapen zijn dan toch?
3 maanden geleden
Reactie op kelldd
Ja hier kan hij ook snachts echt soms 1 of 2 uren voor zich staren.. dan ga ...
Oh echt? Ach.. ja hier dus vanacht ( voor het eerst denk ik ) maar kan ook vaker geen idee sliep nu niet zelf.. misschien doet die wel vaker en weet ik het niet eens whaha want maakt geen geluid niks.. had ook speen in dus ja heb maar laten gaan en niet naar toe gegaan.. weet wel nog in slaapregressie 8 maanden dat die dit ook paar nachten had maar dan was het rond 5 en dan opeens uur wakker en dan weer slapen … maargoed het zal wel😂😂😂
3 maanden geleden
Reactie op kelldd
Vreselijk, en dan heeft hij ook nog zijn speen in dus het is eigenlijk niet ...
Nee volgens mij niet hoor! Want dat betekent dat meneer hier om 03.00 uitgeslapen is😭. Denk dat het toch te maken heeft met hem dromen wat je net zegt. Daar heb ik niet eens aan gedacht, misschien moeten ze nog aan het concept dromen wennen?😅
3 maanden geleden
Hier ook sinds nu 3 nachten.. maar dan wel echt heel hard huilen. Ik pak haar even om te troosten en leg haar dan weer terug en dan is er niks meer aan de hand en slaapt ze verder 🤷🏼♀️
3 maanden geleden
Doet onze zoon ook (14 maanden) ik heb het idee dat het dromen/nachtmerries zijn. Met een minuutje is het over en het lijkt altijd alsof hij slaapt..