16 Reacties

2 jaar geleden

Menstruatieondergoed?

2 jaar geleden

Reactie op Caatje1988

Menstruatieondergoed?
Ja hier hoorde ik een vriendin van mij ook over afgelopen weekend en die was er heel blij mee.

2 jaar geleden

Ik heb zelf katoene inleggers. Bij de kruitvat te koop van andere merken krijg ik ook mega jeuk

2 jaar geleden

Ik ben zelf 3 weken geleden bevallen en heb alleen nog last van een soort wondvocht (heel minimaal).. ik gebruik nu alleen nog een inlegkruisje. Van Always de 100% cotton

2 jaar geleden

Ik gebruikte na een tijdje ook het maandverband en (nog steeds) inlegkruisjes van Always 100% cotton, die irriteerde het minst. 's nachts liet ik vaak m'n ondergoed uit, daardoor nam de irritatie snel af.

2 jaar geleden

Ik gebruik niet de always maandeverbanden die ik vroeger gewend was. Maar ik gebruik er van organyc en vuokosset, die voelen zacht en natuurlijk aan. Kan je bij online apothekers alvast kopen

2 jaar geleden

Yes, menstruatieondergoed was hier de oplossing! Zoveel fijner!!

2 jaar geleden

Ik gebruik ook sinds dag 5 menstruatie ondergoed , afgewisseld wel met af en toe een onderbroek met maandverband omdat ik nog niet zo heel veel ondergoed daarvan heb. Maar ik vind het heel fijn en veel minder broeierig.

2 jaar geleden

Moet je dan niet te snel wisselen als je Menstruatieondergoed gebruikt?

2 jaar geleden

Wasbaar maandverband vond ik heel fijn! Net iets makkelijker dan wasbaar ondergoed

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Moet je dan niet te snel wisselen als je Menstruatieondergoed gebruikt?
Ligt echt aan je hoeveelheid bloed verlies denk ik ? Ik heb ze niet tijdens menstruatie kunnen gebruiken aangezien ik toen al zwanger was toen ik ze in huis had haha. Maar ik wisselde rond de middag ergens tussen 13.00 en 15.00 en dan voor t slapen. Lekte dan nog niet door ofzo maar dat voelde voor mij goed. Had dan ook de hugger? Met heavy flow en 2 onderbroeken met "1druppeltje minder" .

2 jaar geleden

Ik had ook weinig bloedverlies en ben over gegaan op normale maandverband en dit gaat prima. Ik vond het ook broeiierig.

2 jaar geleden

En anders mss het maandverband van kotex proberen dat is ook met katoen aan de bovenkant. Wel vrij dik alsnog. Ik gebruikte de nacht versie als kraamverband toen het officiële op was

2 jaar geleden

Reactie op Nini1234

Wasbaar maandverband vond ik heel fijn! Net iets makkelijker dan wasbaar on ...
Welke gebruik je als ik vragen mag of heb je tips? Lijkt me ook heel fijn. Heb wel wasbare zoogcompressen maar maandverband vind ik nog ingewikkeld met alle keuzes. Iets met bomen en bos 😅

2 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Welke gebruik je als ik vragen mag of heb je tips? Lijkt me ook heel fijn. ...
Ja vond ik ook lastig, heb van meerdere merken een paar besteld om te proberen. Uiteindelijk vond ik deze het fijnst en heb ik van bijbesteld https://www.nappys.nl/vrouw/wasbaar-maandverband-inlegkruisjes/petit-lulu

2 jaar geleden

Ik gebruikte in kraamweek Kotex en nu cotton line van Always voor de laatste weken