19 Reacties

茅茅n jaar geleden

Louis, Lewis?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kellneusbell

Louis, Lewis?
Het nichtje van Loua heet Lo茂s (kindje schoonzus). Ze schelen een half jaar en zien elkaar veel. Het geeft na 2,5 jaar nog steeds verwarring voor veel mensen 馃檭. Vergat ik erbij te zeggen, liever iets wat niet lijkt of klinkt als..

茅茅n jaar geleden

Mats, Faas, Fedde, Pelle, Fijs, Seppe, Seve. Beetje die hoek ofzo

茅茅n jaar geleden

Benji, Jona, Jovi, Bodi, Jaxx, Th铆o

茅茅n jaar geleden

Moos, Raff, Wes

茅茅n jaar geleden

Misschien Leon , Leo

茅茅n jaar geleden

Ik ken een Loua en Sev. Wat voor soort namen vind je leuk? Heb je voorbeelden va wat wel leuk is maar het niet word? Niet standaard is denk wel per regio anders

茅茅n jaar geleden

Ik ken een Loua en Sev. Wat voor soort namen vind je leuk? Heb je voorbeeld ...
Daar heb je gelijk in! Namen die we leuk vinden maar het niet worden zijn: Jace Kai Nora (voor een meisje) Met de standaard namen bedoel ik meer geen Teun, Noah enz. Werk in de kinderopvang dus hoor zoveel namen. Maakt het niet makkelijk馃槄

茅茅n jaar geleden

Loua en Manu

茅茅n jaar geleden

Reactie op MelanieG

Daar heb je gelijk in! Namen die we leuk vinden maar het niet worden zijn: ...
We zitten wel een beetje in dezelfde lijn qua namen zie ik. Welke er bij ons op stonden en het niet worden zijn Eloy Vigo Mias Niven Noan Nino

茅茅n jaar geleden

We zitten wel een beetje in dezelfde lijn qua namen zie ik. Welke er bij on ...
Mag ik vragen waar je deze namen bent tegen gekomen? Online op meerdere sites? Leuk lijstje zo! Wie weet hebben we hier nog wat aan馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op MelanieG

Mag ik vragen waar je deze namen bent tegen gekomen? Online op meerdere sit ...
Ik heb gewoon gezocht op internet. Best veel sites gezien en ook steeds als ik iets tegenkom op tv, internet of ergens hoor opgeschreven. Heb jij nog andere namen die het niet worden en je wilt delen? Misschien zit er nog iets bij voor ons ;)

茅茅n jaar geleden

Loua en.... Gus Jack Bill/Billy Connor Beetje zoals Kai maar dan anders; Keanu Kaleb/Caleb Kobe Kendrick Kian Kane Kieran/Keiran Kye Kenzi Kent Kodie Kitt Succes!

茅茅n jaar geleden

Ik heb gewoon gezocht op internet. Best veel sites gezien en ook steeds als ...
Djai Elio Joe Novi (vind ik erg mooi, maar man vind het echt een meisjes naam) Noy Lio L贸az/ loas

茅茅n jaar geleden

Reactie op MelanieG

Djai Elio Joe Novi (vind ik erg mooi, maar man vind het echt een meisjes na ...
Noy vind ik ook heel gaaf. Ik zag ook Nyo ergens langskomen maar ben benieuwd hoe dat wordt uitgesproken. Als niejo of nij-jo? Mij lijkt het laatste namelijk maar vind als niejo leuker klinken

茅茅n jaar geleden

Noy vind ik ook heel gaaf. Ik zag ook Nyo ergens langskomen maar ben benieu ...
Ja he! Ik zou Nyo uitspreken als niejo. Mijn neefje heet Kyan en spreek je ook uit als kie-an

茅茅n jaar geleden

Ik vind Lowen er erg leuk bijpassen.

茅茅n jaar geleden

Als het bij ons een jongen gaat zijn krijgt hij de naam Milas. Is een naam waar geen verwarring over komt hoe die uitgesproken wordt, en toch ga je er zo geen 5 in dezelfde klas van hebben zitten.