Heeft iemand ervaring met d'r joolz in een kleine auto.
Mijn Autootje is aan vervanging toe. Ik ben opzoek naar een autootje waar de joolz day met de buggystand ing er klapt zo in de achterbak kan.
Iemand ervaring?
Ik heb een polo, en bij mij past hij heel makkelijk! Heb zelf nog allemaal spul in de kofferbak, dus even de hoedenplank eruit gehaald dan is het helemaal soepel
Ik had toen ik net mama werd een aygo, dat paste ook als ik de hoedenplank eruit liet. Alleen de reiswieg past er dan niet bij in de achterbak. Inmiddels ingeruild voor een grotere want: twee jonge kids is toch nog meer zooi meenemen en dat was toch reden om groter te gaan
Ik had toen ik net mama werd een aygo, dat paste ook als ik de hoedenplank ...
Maar dan moet je ook de buggy los doen. Of kan je die ingeklapt er ook in krijgen. Ik heb nu een 107. Maar ik moet de wielen eraf halen. En dat vind ik niet heel erg. Maar zou een auto willen waar ik de die buggy straks als hij daar in kan kan inklappen en in de auto kan.
We hebben ook een station maar mijn 2e autootje is toe aan iets nieuws
Wij hebben een Volkswagen up. Daar past de wagen goed in, ook de buggy stand past achterin erbij dan. Wielen hoeven er ook niet af! Luiertas past er dan ook nog naast :)
In onze fiat punto paste het perfect. We kochten daarna een ford fiesta erbij omdat we toch een grotere wilden maar daar paste hij raar genoeg weer niet in, alleen als je 1 wiel eraf haalde.
Maar dan moet je ook de buggy los doen. Of kan je die ingeklapt er ook in k ...
Maar die moet je er toch sowieso af halen? Tenminste, bij die van ons wel voordat je m in kunt klappen, maar misschien heb ik wel een oude versie hoor 馃槉