8 Reacties

2 jaar geleden

Nooit van gehoord dat het bij een zwangerschap hoort. Doet me persoonlijk eerder denken aan een allergische reactie ofzo, zou even schakelen met de verloskundige in t spreekuur.

2 jaar geleden

Of onsteking*

2 jaar geleden

Ga ik dat doen :)

2 jaar geleden

Hoe is je bloeddruk? Ik hield door pre eclamsie zoveel vocht vast dat ik moeite had met kauwen en ging ook anders praten. Vocht vast houden in je gezicht is wel 1 van de symptomen van pre eclamsie

2 jaar geleden

Reactie op Whitleey

Hoe is je bloeddruk? Ik hield door pre eclamsie zoveel vocht vast dat ik mo ...
Tot nu toe was hij telkens prima. Vorige week voor het laatste gecheckt. Ik zal de vk even vragen of ik eerder langs moet komen. Zou anders donderdag weer daar zijn.

2 jaar geleden

Weet niet of je nog meer klachten hebt? Ik zou in iedergeval de verloskundige bellen!

2 jaar geleden

Ik hield ook heel veel vocht vast (maanden dikke voeten en carpaal tunnel syndroom in mn handen) en kreeg de laatste twee weken ook erg veel last van mijn kaak. Op momenten dat ik overal meest vocht vasthield had ik ook dat ik mijn kaken niet meer op elkaar kon zetten en alsof mijn tanden niet meer op elkaar goed pasten. En het deed ook echt veel pijn, met name met eten en kauwen. Ik ben nu 5 dagen geleden bevallen en die klachten zijn gelijk een stuk minder, heel soms alleen nog wat pijn met kauwen. Maar ik denk dus dat het wel echt van vocht kwam bij mij. Ik hoop voor jou dat het ook snel weer wegtrekt!

2 jaar geleden

Reactie op Jackie17

Ik hield ook heel veel vocht vast (maanden dikke voeten en carpaal tunnel s ...
Dat klinkt goed. Ik ben voor de zekerheid naar de vk geweest voor een extra controle. Alle waarden waren gelukkig goed. Hopelijk blijft het goed tot de bevalling. Nu 37+3.