13 Reacties

6 maanden geleden

1 jaar Is ook lastig, want ze hebben letterlijk niks nodig en zijn blij met de rol inpakpapier馃檴 Wij hebben veel duplo gevraagd, ideaal..even de kleine stukjes eruit Halen en je Kan t jaren gebruiken Ongevraagd een ballenbak gehad, kind is er compleet gelukkig mee..ze rolt er heel de dag in en uit Glijbaantje Bellenblaasmachine, altijd n dikke hit

VRIEND

6 maanden geleden

Ik heb gevraagd; - Watertafel - abonnement voor haar vader en mij voor hoenderdaell - rugtas met naam - magische watermat - zandbakspeelgoed - magnetic tiles - montesorri speelgoed - houten speelgoed - voorleesboeken - strippenkaart zwembad/balorig/monkeytown etc.

6 maanden geleden

Hier krijgt hij van ons en van anderen: - Loopfietsje - Kruiptunnel - Smartmax - Watertafel - VTech Dierenpret Ballenboom - Leesboekjes - Springpinnen van Dille & Kamille - Vormenstoof Wat verder nog leuk is - Glijbaan, schommel, zandbak of ander buitenspeelgoedvoor in de tuin - Houten puzzels - Keukentje - Duplo

6 maanden geleden

Wij hebben een kruiptunnel gegeven, ze is er helemaal gek van en haar grote broer ook dus dat is zeker een tip!

6 maanden geleden

Wij hebben voor vrienden en familie een verlanglijstje gemaakt in alle prijsklassen, zodat iedereen zelf kan kijken hoeveel ze willen uitgeven. Op ons lijstje staat onder andere: - Houten puzzels met knopjes - Zandbakspeelgoed - Badspeelgoed - Magnetisch tekenbord - Vingerverf - Leesboeken (Rupsje nooitgenoeg; Gewoon zoals je bent; De mooiste vis van de zee; Nijntje aanwijsboek; Kleine blauwe truck) - Vastklik kralen - Hamerbank ballenspel - Hamerbank Houten staven - Mega blocks - Water tekenmat - Nijntje verstopperje spelen - Schommel - Watertafel - Loopfiets Van ons krijgt ze een zandbak

6 maanden geleden

Watertafel Paola Reina popje Muziek setje van janod of Djeco Schommel Grote potloden Wheelybug loopauto Helium ballon Boekjes Connetix

6 maanden geleden

Wij geven een lappenpop met een bedje, een interactieve puzzel van vtech en sensorische bouwblokken van tickIT

6 maanden geleden

Wij geven een keukentje van Petit Am茅lie en een watertafel van little Tikes. Wat ik onder andere op haar lijstje heb staan; - Smartmax - Grimm鈥檚 stapelset kiezelstenen - Houten hamerbank van little dutch - Loopauto - Boekjes - Leertoren van Hello Archie - Activiteitentafel little dutch - Vtech mijn eerste 100 woordjes

6 maanden geleden

Little people boerderij 馃榾

6 maanden geleden

Servies set gegraveerd met naam

6 maanden geleden

Timio

5 maanden geleden

Reactie op Juli147

Wij hebben voor vrienden en familie een verlanglijstje gemaakt in alle prij ...
Hi! Welke zandbak geven jullie? Hier ook nog opzoek naar een goeie

5 maanden geleden

Reactie op Babynaiui6

Hi! Welke zandbak geven jullie? Hier ook nog opzoek naar een goeie
Wij zijn voor deze gegaan. Hij staat nu een week in de tuin (dochter was gister jarig) en zijn erg tevreden. Mooi maatje en ze kan er zelf in en uitklimmen https://toysandgarden.nl/detail/01900c3706697aee97b5812ae14a5652?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwkdO0BhDxARIsANkNcrdebc2lyJpXyxDJ28wcUDM_OpC62du_eGGn8fkCjBOzlgw5GeqWzvgaAoo-EALw_wcB