21 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg mee👌

2 jaar geleden

Ik ga het zeker proberen! Maar geen ervaring mee 😊

2 jaar geleden

Ik heb het gisteren gedaan. Mijn verloskundige had dat nog nooit gezien. Maar het heeft mij zeker wel geholpen. Ik moest en zou dat ding in de handen hebben haha

2 jaar geleden

Gisteren bevallen zonder pijnstilling en dit heeft mij zo goed geholpen. Ik had er in elk hand een houten gewoon uit de Kruidvat

2 jaar geleden

JA!! Gister 12 juli bevallen en halleluja ik wilde dat ik nog een tweede had gehad, in beide handen 1. Dus ja ja ja. Richting persfase was het niet genoeg meer voor mij, maar daarvoor 4 uur lang lopen knijpen in zo'n ding. Koop wel echt een goede stevige. Ik had het blauwe kinderkammetje van de hema van 2 euro 30 en die deed het voor mij top. https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/haarverzorging/haaraccessoires/kinderkam-11870128.html

2 jaar geleden

Ja dit heeft m’n verloskundige aangeraden in de cursus dus er liggen er hier twee klaar!!

2 jaar geleden

Vorige bevalling heeel veel gebruikt en zoo blij mee. Zitten nu ook weer in de vluchtkoffer.

2 jaar geleden

Ohh wat een handige tip zeg! Ik heb er ook meteen even 2 gehaald! Zal het laten weten hoe ik het ervaren heb binnenkort :)

2 jaar geleden

Wat een idee 💡 heb ze ook klaar gelegd

2 jaar geleden

Nou ik ga ze meteen kopen haha, dank voor jullie reacties dames!

2 jaar geleden

Oh wat goed dit! Ik had er eentje klaargelegd maar best logisch dat twee nog beter werkt 😅

2 jaar geleden

Ik heb het ook gebruikt! Ik had een metalen luizen kam liggen. Werkte top! Dat zijn namelijk tanden zonder punten. Had ook een plastic kam met van die dikke ‘tanden’ en die was niet fijn om te gebruiken!!

2 jaar geleden

Ik ben vandaag bevallen van mijn dochter en het werkt echt! Zonder pijnstilling bevallen, maar wel met kam, ik had er wel maar 1, in mijn andere hand zat een infuus dus had toch niks gehad aan 2

2 jaar geleden

Reactie op Tantehef

Ik ben vandaag bevallen van mijn dochter en het werkt echt! Zonder pijnstil ...
Gefeliciteerd!!!! Nou zeker kopen dus

2 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik heb het ook gebruikt! Ik had een metalen luizen kam liggen. Werkte top! ...
Bedoel je daarmee mijn kammen? Want anders ga ik nog even shoppen haha

2 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Bedoel je daarmee mijn kammen? Want anders ga ik nog even shoppen haha
Nee ik denk dat deze wel goed zijn! Mijn plastic kam was nog wat puntiger/scherper.

2 jaar geleden

Laten jullie weten of het jullie ook geholpen heeft?? Ben wel beneiuwd 🥰🥰

2 jaar geleden

Ik ben afgelopen vrijdag bevallen maar mij heeft het wel geholpen! Ik vond het vooral fijn tijdens het opvangen van weeen in de auto en heb het ook een tijd in bad gebruikt!

2 jaar geleden

Ja! Ik dacht tijdens de heftige weeën opeens eraan dat een vriendin het over een kam had, en toevallig had ik er eentje mee! Het werkte echt, al waren de tanden eigenlijk iets te flexibel waardoor het soms ook wat frustratie opleverde (zo'n kam als op je plaatje). Dus ik zou voor een kam met stevige tanden gaan, of neem er een paar mee zodat je kan testen en kiezen. En heel gek, maar wat ook werkte was bij het wegpuffen uitblazen op m'n schouder/arm. Het gevoel van de lucht leidde ook af van de pijn.

2 jaar geleden

Wat interessant, dank voor het delen