21 Reacties

2 jaar geleden
JA!! Gister 12 juli bevallen en halleluja ik wilde dat ik nog een tweede had gehad, in beide handen 1. Dus ja ja ja. Richting persfase was het niet genoeg meer voor mij, maar daarvoor 4 uur lang lopen knijpen in zo'n ding. Koop wel echt een goede stevige. Ik had het blauwe kinderkammetje van de hema van 2 euro 30 en die deed het voor mij top.
https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/haarverzorging/haaraccessoires/kinderkam-11870128.html

2 jaar geleden
Vorige bevalling heeel veel gebruikt en zoo blij mee. Zitten nu ook weer in de vluchtkoffer.

2 jaar geleden
Reactie op Tantehef
Ik ben vandaag bevallen van mijn dochter en het werkt echt! Zonder pijnstil ...
Gefeliciteerd!!!! Nou zeker kopen dus

2 jaar geleden
Ja! Ik dacht tijdens de heftige weeën opeens eraan dat een vriendin het over een kam had, en toevallig had ik er eentje mee! Het werkte echt, al waren de tanden eigenlijk iets te flexibel waardoor het soms ook wat frustratie opleverde (zo'n kam als op je plaatje). Dus ik zou voor een kam met stevige tanden gaan, of neem er een paar mee zodat je kan testen en kiezen. En heel gek, maar wat ook werkte was bij het wegpuffen uitblazen op m'n schouder/arm. Het gevoel van de lucht leidde ook af van de pijn.