17 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben zelf kapster en een dochter met veel haar , heb haar nu 3 keer geknipt om het allemaal gelijk te laten groeien ( bij de oren groeit het steeds sneller dan de rest van het haar ) verder vindt ik dat het goed moet groeien want ik hou van lang haar bij meisjes , maar dan moet het er wel gezond en goed verzorgd uitzien
5 maanden geleden
Ons zoontje is nu 4x geweest en moet binnenkort weer. We hebben de eerste keer wel zo lang mogelijk uitgesteld en zijn pas bij 6 maanden geweest, toen was had hij bijna een boblijntje op sommige plekken. Hij is met een volle bos geboren en het groeit echt als kool!
5 maanden geleden
Hier al met 4 maanden zijn eerste knipbeurt gehad en gaat nu iedere 5 weken 😅 Gezegend met enorm volle haardos haha. Hij vindt het overigens helemaal prima en zit keurig stil
5 maanden geleden
Mijn zoon is nu al 5 keer bij de kapper geweest. Is nu 1 jaar en de eerste keer was met 6 maand.
5 maanden geleden
Ik heb het een keer zelf geknipt met 6 maanden, dat ging prima met tiktak aan via youtube (hij kijkt verder nooit iets), met 10 maanden was de eerste keer kapper met mijn man, maar dat was geen succes, huilen en hij wilde niet, dus toen zijn ze snel gestopt. Hij is toen een keer meegeweest met zijn vader en een keer met mij (en toen niet zelf geknipt) zodat hij een beetje kon wennen.
Last minute bij een andere kapper de dag voor zijn 1e verjaardag binnengelopen en dat ging echt supergoed! Die zaak was ook wel veel rustiger. Moraal van mijn verhaal, mocht je kindje het echt niet leuk vinden, gewoon rustig opbouwen dan komt het goed. Ohja en op schoot bij mama hielp ook haha
5 maanden geleden
Ons zoontje is nul keer bij de kapper geweest. T
Rond 9mnd heb ik ministukje weggehaald die boven zijn oren uitstak. Nu laten we jet lekker groeien. Ook omdat hij weinig haar heeft en we zijn krulletjes meer willen zien. Gek genoeg heeft hij krullen aan de achterzijde en golvendhaar voorzijde
5 maanden geleden
Wij zijn tot nu toe 2x geweest, onze dochter heeft ook een flinke bos haar en het groeit als een malle 😅 ze is nu net een jaar. In mei voor het eerst geweest en vorige week voor de tweede keer. Had zelfs al eerder gekunt maar ik wilde haar "babyharen" er niet zo snel al af hebben 🫣 ze deed het overigens heel goed, alsof ze er wekelijks komt haha
4 maanden geleden
Wij zijn nog niet geweest. Wij hebben een meisje en willen lang haar voor haar. Zodra het wat langer is willen wij er meer model in knippen. Nu staartjes en knipjes.