8 Reacties

4 maanden geleden

Jeetje, dat is echt flink balen zeg! Als je het tijdelijk op kan vangen zou ik er persoonlijk voor kiezen om een ander kdv te zoeken en niet te veel moeite doen om haar aan deze plek te laten wennen. Misschien is er een kdv in de buurt waarbij je dochtertje op korte termijn terecht kan?

4 maanden geleden

Ik zou wel starten, al is het alleen maar voor het contact met andere kindjes waar je het over hebt. Maar wat een vervelend bericht zo vlak voor de start

4 maanden geleden

Ik volg eigenlijk wat summer en nvv10 zeggen; als je snel ergens anders kan starten zou ik dat doen, maar als dat niet kan zou ik haar toch al laten starten in deze opvang.

4 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Jeetje, dat is echt flink balen zeg! Als je het tijdelijk op kan vangen zou ...
Dit inderdaad. Mijn dochter gaat juist van de opvang af, maar dat is een ander verhaal haha. Ik zou nu een andere zoeken en hopen dat je snel terecht kan. Voor een kindje van deze leeftijd heeft het allemaal best veel impact namelijk. Misschien tussendoor samen op pad en anders kindjes opzoeken?

4 maanden geleden

Ik zou wel starten, dan kan ze in ieder geval wel vast wennen aan de opvang in het algemeen. Wij zijn net gewisseld van opvang (dochter is net een jaar) en het wennen ging best vlot. Medewerkers gaven aan dat dit voornamelijk komt doordat ze al opvang gewend was. Wij merken ook dat ze daar echt goed haar energie kwijt kan, en ze wordt alleen maar drukker, dus ik zou er zelf niet mee wachten.

4 maanden geleden

Ligt echt aan je kindje.. sommige kinderen doen heel lang over wennen en dan begrijp ik je wel. Mijn kinderen vonden het altijd heel leuk en gezellig. Dus nooit problemen gehad met brengen of wisselen van groep.

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties en voor het meedenken! Ik heb de dag erop meteen overal rondgebeld en we hebben net een aanbod ontvangen bij een kdv om de hoek voor 2 dagen vanaf oktober. Ideaal, dus daar gaan we voor.

4 maanden geleden

Reactie op miksee

Bedankt voor jullie reacties en voor het meedenken! Ik heb de dag erop met ...
Wat fijn!