53 Reacties
2 maanden geleden
Mijn zoontje kijkt zo nu en dan 15 minuten kinderliedjes van Sesamstraat op YouTube. Hij vindt dit super leuk en ik vind het geen probleem. Hij danst en weet welk liedje wanneer komt en moet schateren om bepaalde stukjes. Hij gaat daarna weer rustig verder spelen.
2 maanden geleden
Reactie op Sp84
Hier ook zo! En als hij de afstandsbediening vind lukt het hem zelfs de tv ...
Wat laat je hem kijken?
2 maanden geleden
Hier staat de tv ook gewoon aan meestal op 3, ze speelt en kijkt dan soms even tv. Als ik de tv uit heb wil ze de heletijd op de bank bij mij hangen en zeurt ze om de tv. Als de tv gewoon aanstaat eigenlijk geen last
2 maanden geleden
Tv is hier regelmatig aan op de achtergrond.. De oudste dit echt bewust te kijken. De jongste niet.. Die kijkt, en speelt daarna gewoon weer door. De oudste is ook heel erg van het samen doen.. Wat logisch is want ze is 2,8 jaar alleen met papa en mama geweest.. De jongste (14mnd nu) weet al sinds dag 1 dat de papa en mama en zus deelt en dat er ook alleen speel momenten zijn.. En soms dan relaxen we ff voor de tv.. Na een poosje gaat die uit, doe ik de radio aan en is 't ook prima.
2 maanden geleden
Reactie op Rianna94
De Avondshow met Arjen Lubach heeft in het deel 'En nou is het afgelopen' a ...
Volgens mij mag dat wel, laatst werd er ook naar een andere uitzending verwezen in een topic.
(Zelf overwoog ik het ook te posten, maar ik betwijfelde of dit topic hierop zit te wachten. Ik had de indruk dat er vooral behoefte was aan onderlinge herkenning dat het 'normaal' is om kleintjes tv te laten kijken. Dat mag natuurlijk, maar deze uitzending draagt daar niet echt aan bij 😉)
2 maanden geleden
Reactie op Rianna94
De Avondshow met Arjen Lubach heeft in het deel 'En nou is het afgelopen' a ...
Dit fragment is natuurlijk wel vooral gericht op 'drukke' peutertv zoals cocomellon.
Ik ben zeker niet tegen tv, kan om dit fragment echt wel lachen, maar dit is wel even iets anders dan de tiktak- en nijntje afleveringen die mijn dochter kijkt😅
2 maanden geleden
Lekker laten kijken! En probeer niet te veel te kijken naar andere ouders/ kindjes! Elk kind is anders. Doe gewoon wat voor jezelf goed voelt en wat voor hem leuk js. Strijd in huis is sowieso nooit leuk en stel hij kijkt een half uur/ uur tv dan zijn er nog genoeg uren op de dag over dat jullie/ hij lekker kunnen spelen en naar buiten kunnen.
Tv kijken is echt geen zonde hoor. Ook al lijkt dat tegenwoordig soms wel 😂 iedereen vind er wat van.
2 maanden geleden
Reactie op Kellssss
Lekker laten kijken! En probeer niet te veel te kijken naar andere ouders/ ...
Dat .. haha. Zelf keek ik het ook vroeger en leef ook nog😛 maar goed je leest wel steeds meer over wat het de hersenen aan kan doen etc