6 Reacties
3 jaar geleden
Wij beschermen op deze manier onze houten tafel haha. Kan die op z’n eigen blad morsen en slaan met z’n bestek (niet helemaal de bedoeling maar soms ben je net te laat)
3 jaar geleden
Wij hebben de tripp Trapp. Daar hebben we ook zo een plateautje bij. Hebben we gebruikt tijdens de eerste fase van de stukjes enzo. Gans haar tafeltje hangt dan vol.
Maar er wordt ook meer op de grond gegooid omdat dat heel verleidelijk is.
Nu sinds ze 1,5 is hebben we dat plateautje weg gehaald en zit ze gewoon mee aan tafel. Ze gooit veel minder op de grond en ze hoort er echt bij.
Als ge nu echt u tafel wilt beschermen kan je dat met een placemat oplossen
3 jaar geleden
Wij hebben de Bloom Baby, volgens mij zit het tafelblad daar gewoon bij, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Stokke. Blijft natuurlijk een belachelijk hoge prijs voor een kinderstoel, maar hopelijk kunnen we hem - als we hem niet meer nodig hebben - weer voor een redelijke prijs verkopen.
3 jaar geleden
Reactie op eleonorevandijk
Wij hebben de Bloom Baby, volgens mij zit het tafelblad daar gewoon bij, di ...
Op hun site staat ook een goedkoper model (260 geloof ik) maar daar lijken dan geen accessoires bij te zitten. Vind het nog een beetje onduidelijk.
Vind je het wel een fijne stoel?
3 jaar geleden
Aaah ja volgens mij hebben wij wel twee keer zoveel betaald voor de stoel. We vinden het een fijne stoel, ons meisje zit er erg lekker in en hij staat mooi in ons interieur.
Enige nadeel is dat schoonmaken wel een ding is, echt heel goed schoonmaken doen we dan ook zeker niet dagelijks. Denk dat we nu een Stokke kopen voor onze dreumes (ze is net 2 als ik ben uitgerekend) en dan de baby weer in de Bloom Fresco.