70 Reacties

één jaar geleden

Joolz Geo3 in brilliant black.

één jaar geleden

Wij hebben via marktplaats een zo goed als nieuwe Mutsy igo gekocht voor een goede prijs!

één jaar geleden

Reactie op Romy van Puijenbroek

Dit is onze kinderwagen 🥰
Waar heb je deze ergens gekocht? Ben er ook naar opzoek maar krijg het nergens gevonden 🤭

één jaar geleden

Wij gaan denk ik de Nuna mixxt next doen. Die komt het beste uit de Consumentenbond test. Wel bijzonder, de prijs varieert van 800 - 1150€ afhankelijk van de kleur 😒

één jaar geleden

Reactie op Tiny_Tini

Wij gaan denk ik de Nuna mixxt next doen. Die komt het beste uit de Consume ...
Hebben wij ook gekocht, mooie wagen met een ruime bak onderin. Ook is hij makkelijk in te klappen. 🙂

één jaar geleden

Wij hebben een dubatti kinderwagen die van ons is iets meer donker bruin maar wel voor de rest het zelfde 😁

één jaar geleden

Reactie op 9gag

Wij hebben deze online besteld bij Babypark: Dubatti two met voetenzak. Kom ...
Deze hebben wij ook, alleen andere kleuren combi. Twijfelde okk tussen dubatti of Joolz. Maar toch dubatti, Licht in gebruik, maar wel stevig.

één jaar geleden

Wij hebben deze (Cybex Priam 4) gekocht en vandaag helemaal in elkaar gezet om te kijken of alles geleverd is. Hij is echt top en heel mooi om te zien 😍! En voor mij erg belangrijk; super makkelijk in te klappen.

één jaar geleden

deze

één jaar geleden

Voor de Bugaboo Donkey gegaan!

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de dubatti wel voor het oude model die vonden wij veel lichter en lekkerder lopen . Ideaal op alle ondergronden als je er iets meer mee wil gaan lopen dan alleen korte supermarkt tripjes.

één jaar geleden

Wij zijn voor de bugaboo fox3 gegaan. Hebben de ‘all black’, maar i.v.m. zomerbaby ook een witte zonnekap erbij besteld 😎. Hij komt pas half mei, omdat ik het zo zonde vond om de garantie al zo vroeg in te laten gaan…

één jaar geleden

Joolz geo 3 in sage green 😍 komt volgende maand binnen

één jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk voor de Uppababy Vista gegaan, ipv voor de Joolz. Veel makkelijker in en uit elkaar te zetten (met 1 hand ipv 2 handen) en vonden wij soepeler sturen dan de Joolz!

één jaar geleden

De voorste is Uppababy Vista, achterste Joolz Geo

één jaar geleden

Wij hebben Joolz geo3 in urban green

één jaar geleden

Wij hebben de Joolz Day+ besteld. Laten het begin juni bezorgen :)

één jaar geleden

Reactie op Pereira23

Wij hebben de Joolz Day+ besteld. Laten het begin juni bezorgen :)
Tip. Kijk even als deze nu prenatal goedkoper is. Of dat je er nu iets bij krijgt. Was in mijn geval wel zo met de bugaboo, en ze passen dit nu aan bij babypark

VRIEND

één jaar geleden

Wij hebben de harvey 2+ Deze hadden wij ook op werk en reed erg lekker vandaar de keuze. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-easywalker-harvey-all-terrain-night-black8389678

één jaar geleden

Wij hebben voor dubatti one gekozen vanwege de prijs en hoe heerlijk die liep. We wouden eerst via winkel kopen nieuw maar werd ons door echt iedereen afgeraden om zo veel geld aan uit te geven omdat je het toch niet zo lang gebruikt en die van marktplaats mooie prijs zijn en zijn vaak ook erg netjes. We hebben deze voor een heel heeel mooi prijs aangeschaft met allemaal toebehoren , paraplu hoezen , muggen netjes , regen netjes beker houder en ook nog een maxicosi + autoframe en alles erbij. Bijna zo goed als nieuw alles voor rond de 500 euro ook nog limited edition kleur. Zijn erg heel blij mee . Van merk en dat het via marktplaats was. Helemaal blij mee. Rijd ook geweldig. In de winkel getest met een pop en op zo oefen tor voor baby wagens. Hij is ook goed met in elkaar zetten , je beschadigd de vasthoud buis niet tijdens in elkaar zetten wat je wel vaak hebt bij andere baby wagens. ( Op marktplaats opletten waar meest beschadigingen zitten)