18 Reacties

2 jaar geleden

Deze ken ik niet. Maar wij hebben hauck en zijn daar super te vreden mee🙈 waardoor ik nu een duo wagen van hauck heb gekocht. Zo dat onze dochter van 2 en de baby straks beide mee kunnen het bos in

2 jaar geleden

Wij gaan voor de joolz geo 3 gaan. Mijn broer heeft deze ook en is er super tevreden van. Hij vond het het geld echt wel waard

2 jaar geleden

Ik heb nog de Joolz geo 2, deze bouw ik straks weer terug dat de bak erop kan. Het is een top wagen. Ik denk dat als we nog 5 kinderen krijgen deze er ook in kunnen zitten. Het is een dure wagen maar super stevig en van goed materiaal. Mijn dochter van 2 zit er nu nog in, straks kopen we een buggy erbij en z’n rijplankje, maar ze had er prima nog wel minimaal een jaar in kunnen zitten.

2 jaar geleden

Ik heb bugaboo fox 3 besteld. Vond deze zelf fijner en mooier eruit zien. En reed vond ik zelf fijner en soepel Voor wielen kunnen vast en dan kan deze ook in bos. Ventilatie luikjes zitten jn de bak en zit deel.. Is denk ook waar je zelf fijn achter loopt.

2 jaar geleden

Joolz! Ik heb een Joolz day 1, inmiddels is deze al 12 jaar oud. Functioneert nog steeds prima en rijdt als een zonnetje.

2 jaar geleden

Ik heb ze allebei staan.. in eerste instantie heb ik de Joolz aangeschaft maar toen ik hem ging gebruiken vond ik hem helemaal niet zo fijn.. ik vind de luchtbanden echt verschrikkelijk, helemaal in het bos😂. De Bugaboo heeft geen luchtbanden en merk dat ik daar veel makkelijker mee kan rijden. De duo wagen van de Joolz vind ik ook niet fijn omdat ik erg moet bukken voor het onderste zitje zeg maar. Ook vond ik dit met de regen een nadeel want voor m’n gevoel spatte de modder in het zitje in het bos😅. Dat het voetensteuntje van de bugaboo niet kan bewegen vind ik absoluut geen probleem. Verder vond ik het echt een voordeel dat ik de bugaboo met 1 hand makkelijk kan besturen, ik heb twee honden en bij de Joolz lukte dit niet echt.😊

2 jaar geleden

Reactie op Hallo1234---

Ik heb ze allebei staan.. in eerste instantie heb ik de Joolz aangeschaft m ...
Overigens vind ik het bij de bugaboo ook een enorm voordeel dat de zonnekap wat verder naar voren kan zodat er geen zon in het gezichtje van m’n dochter schijnt!

2 jaar geleden

Oe wat een reacties, heel fijn! Het is ook echt een persoonlijke keuze, maar ik ben zo'n twijfelaar haha. Deze reacties helpen heel erg om het beeld nog net iets vollediger te krijgen! Dankjullie,

2 jaar geleden

Heb bij mijn eerste kindje een joolz day2 gehad en deze vond ik zo ontzettend fijn! Nu gaan wij voor de joolz geo3 persoonlijk vind ik joolz wat mooier en ze lopen lekker stabiel en soepel.

2 jaar geleden

Wij hebben de Joolz geo 2 En hier echt ontzettend tevreden mee. Heb hem ook gebruikt met een tweede zitje eronder en dat werkt erg makkelijk en fijn. Zo een voordeel dat je niet zo breed bent en het loopt nog steeds erg makkelijk. De hogere bak vinden wij heel fijn en ik vind hem erg fijn rijden en ook makkelijk met 1 hand te sturen. Wij gaan hem nu voor ons 3e kindje gebruiken, hebben alleen een keer nieuwe grote wielen er onder gezet.

2 jaar geleden

Ik heb ook de joolz geo 2. Mijn man is vrij lang en deze kinderwagen loopt toch het fijnst voor hem. Heeft een vrij lange/hoge duwstang. Wij gaan hem waarschijnlijk ook een bak onder doen. Ligt er net aan of mijn oudste tegen de tijd goed mee loopt of niet.

2 jaar geleden

Ik heb zelf de joolz geo 3 aangeschaft, dit omdat ik lang ben en mijn vriend ook. Al vanaf het begin heb ik gezegd dat ik geen zit wil die laag is. En ook een wagen die vrij stabiel en stevig is. Ook vond ik het een fijn idee dat de wagen geventileerd kan worden. Ook in mijn omgeving word de joolz veel gebruikt en hoor alleen maar positieve reacties erover en dat joolz opzich hele fijne wagens heeft.

2 jaar geleden

Ik heb ook de joolz gekocht voor mijn zoontje vanwege mijn lengte. In de bugaboo zou de baby onder m’n knieën liggen 😂 zag dat bukken niet echt zitten. Vind het ook fijn dat als we wat gaan drinken dat mijn zoontje dan ter hoogte van de tafel mee kon kijken omdat ook de stoel (als je hem hebt omgebouwd) ook lekker hoog zat :)

2 jaar geleden

Ik heb de Joolz Geo 3 gekregen voor de baby straks, maar we gebruiken hem nu alvast voor mijn dochter van bijna 2. Ik vind het een fantastische wagen. Tot nu toe rijd hij overal lekker, in het bos, op de weg, en zelfs een stukje strand was geen probleem. Daarnaast vind ik het design heel erg mooi en het voordeel dat er een duo wagen van gemaakt kan worden voor als de baby er straks is. Ik ben ook heel blij met de boodschappenmand, hier kan erg veel in. Al met al ben ik super enthousiast. Het enige min puntje kan zijn dat hij inderdaad wat zwaar is, maar in de praktijk ondervind ik hier niet veel last van. Met de bugaboo heb ik geen ervaring.

2 jaar geleden

Wij hebben de Bugaboo fox 3. De Jools ook getest in de winkel, maar prijs kwaliteit vond ik de Bugaboo veel beter. Terwijl we eigenlijk een andere gingen testen. Het is een gemakkelijke kinderwagen en rijdt echt zo vlot. Wij gaan ook vaak wandelen, zelfs door landweggetjes en gras ( bos doen we met draagzak) en hij rijdt super! Kan hem alleen maar aanraden.

2 jaar geleden

Reactie op Onlylove

Wij hebben de Bugaboo fox 3. De Jools ook getest in de winkel, maar prijs k ...
Trouwens wij hebben deze al sinds onze vorige dochter, dus heel vaak gebruikt 😂

2 jaar geleden

Zoveel Joolz haha! Bedankt weer voor alle berichtjes, we gaan zaterdag (voor de derde keer🙈) weer naar babypark, wie weet maken we dan een keuze haha.

2 jaar geleden

Al ruim 3 jaar heel erg blij met onze Joolz Day 3! Ik vind de verstelbare voetensteun echt een uitkomst omdat de wagen zo mee kan groeien met de kindjes. Enige nadeel vind ik wel de zonnekap (zelfs met dat aparte zonneding wat eraan rits) alleen helpt als de zon hoog en precies van achter staan. Ik sta daarom in de zomer nog steeds te hannissen met hydrofielen of dat parasolletje. Volgens mij heb je dat bij de Bugaboo niet omdat je die kap heel laag kan trekken en daarmee de zon beter weert. Verder valt me idd veel op dat die Bugaboo heel erg laag is als het naast onze kinderwagen staat in de speeltuin bijvoorveeld.