7 Reacties

12 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dit ook, bij hem komen er op dit moment ook tandjes door, volgens mij wel normaal hoor..

12 dagen geleden

Reactie op Laura Van Ee

Mijn zoontje heeft dit ook, bij hem komen er op dit moment ook tandjes door ...
Mijn zoontje was best laat met zijn tandjes, pas met 11 maanden kreeg hij die en ongeveer 13 maanden kwamen de bovenste door.. nu is die 17maanden en nog steeds niks. Wel lijkt het alsof die andere twee binnenkort doorbreken

12 dagen geleden

Ja hoor, heel normaal! Ruikt inderdaad een beetje gek, maar die koorts kan er nog komen als zijn tandjes door gaan komen. Het enige wat je kunt doen is het goed schoonhouden dmv rustig poetsen en voor de rest lekker kroelen als hij dat wilt ❤️

12 dagen geleden

Kan ook de keelamandelen zijn! Eet hij nog wel goed ? Mocht het langer dan 1 weken aanhouden kan je altijd even de huisarts bellen. Wij hadden dit ook, is uiteindelijk een heftige keelontsteking geworden met alle gevolgen van dien helaas!

12 dagen geleden

Reactie op Whitleey

Kan ook de keelamandelen zijn! Eet hij nog wel goed ? Mocht het langer dan ...
Hij is nooit een grote eter geweest helaas, eet wel gewoon wat ik hem geef. Laatste tijd laat hij de helft van zijn avondeten ook weleens staan. Maar ik ben nu ook aan het afbouwen met bv geven.. misschien kan het daardoor komen.

12 dagen geleden

Reactie op 1995_

Hij is nooit een grote eter geweest helaas, eet wel gewoon wat ik hem geef. ...
Met bv geen ervaring. Bij ons begon het met stinken uit zijn mond. Maar ook echt STINKEN haha . Toen laten na kijken, vergrote keelamandelen . Na 1,5 week at hij niks meer en weigerde hij ook zijn drinken, hoge koorts en veel ellende gehad!

12 dagen geleden

Voor de zekerheid kan je ook even langs de huisarts gaan. Is niet gerelateerd, maar een tijdje terug bleef me zoontje echt naar urine ruiken, ook na een badje, en met schone kleding. Lag niet aan de luiers. Bleek een blaasontsteking te zijn. Ik zeg altijd maar vreemde geuren, rare dingen die je niet kan plaatsen beter een keer teveel dan een keer te weinig naar de huisarts