90 Reacties

één jaar geleden

Ik word compleet gek hier. Tot voor een maand ofzo geleden begon de kleine door te slapen. Dan begon hij plots weer vaker te komen voor voeding 's nachts. Afgelopen nacht om de twee uur en na 6u niet meer willen slapen. Dit hou ik niet lang meer vol 🥱

één jaar geleden

Ik zeg voor één keer eens niet tegen mijn vriend wat ons zoontje aan moet voor de nacht. We doen namelijk altijd hetzelfde. Propt m'n vriend hem dus gewoon in zijn dikke wintertrui van overdag met romper lange mouwen eronder in een dikke winterslaapzak, echt veel te warm! Ik vroeg me al af waarom hij elke 10 minuten wakker werd de afgelopen anderhalf uur, maar daardoor dus.. kind had het bloedheet. Word er zo moe van dat ik altijd alles moet blijven zeggen. Je kan toch ook zelf nadenken 😩

één jaar geleden

Van die(oudere) ooms en tantes die zich bemoeien met de manier van hoe wij onze kleine opvoeden. Telkens maar de woorden: vroeger was dat er allemaal niet, tegenwoordig mogen zie niet eens meer huilen... en weet ik veel wat nog meer.. Ik ben ook niet het type dat er dan wat van zegt, maar merk wel dat ik me continu aan het verantwoorden ben waarom ik bepaalde dingen doe zoals wij dat gewend zijn.. Ze zullen het vast goed bedoelen, maar ik heb er echt helemaal niks aan🫠😵

één jaar geleden

Ondertussen al week 5 van niet meer willen slapen ‘s nachts. Ieder uur wakker, ieder uur gekrijs. Ik begin nu toch echt wel op te geraken 🥲

één jaar geleden

Ik hou zielsveel van mijn zoontje maar ik voel me soms echt een gevangene. Als ik hem neerleg huilt hij en als ik dan niet snel kom dan krijst hij het echt uit. Ik wil ook wel eens gewoon 5 minuten een boterham kunnen eten of een kopje koffie drinken of iets doen in huis zonder dat hij huilt in de box.

één jaar geleden

Ineens vanuit het niks ging mijn kleine 2 uur lang non stop krijsen alsof hij het uitgilde van de pijn. Hij wilde geen fles er was niks raars op zen lichaam, zijn ontlasting was goed, geen koorts. Voelde me zo alleen en radeloos, de huisarts gebeld in tranen om erachter te komen dat meneer zijn snij tandjes ineens zichtbaar zijn. Voel me zo slecht dat ik daar nieteens aan had gedacht 😓wat een pijn heeft die gehad. Hij wilde ook niet meer drinken werd er wel echt moe van. Nu ligt hij eindelijk te slapen na hele drukke dag en kan eigenlijk nog wel janken omdat het gekrijs me zo gestresst maakte en eenzaam want ik wist echt even geen raad.

één jaar geleden

Reactie op Md18

Van die(oudere) ooms en tantes die zich bemoeien met de manier van hoe wij ...
Vreselijk idd.. Huilen is goed voor de longen. Fijn dat ze dat 40 jaar geleden deden, maar bij mij gebeurt dat niet

één jaar geleden

Baby heeft ontdekt dat ze ook in bed met haar slaapzak aan op de buik kan rollen. En dan meteen huilen als dat gebeurt... 🥲

één jaar geleden

*** Klote nacht 🤬 En papa maar lekker door alles heen kunnen slapen pfffff

één jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

*** Klote nacht 🤬 En papa maar lekker door alles heen kunnen slapen pfffff ...
Ahh wat erg!! Hier precies hetzelfde!! Een zieke peuter bij ons in bed en ik kon er ook nog is 100x uit voor onze baby. Nu vanaf 05:45 naar beneden gaan zitten met de baby, omdat hij echt niet meer ging slapen. Peuter en man liggen nog lekker samen in bed😓 Ik heb denk ik gewoon niet geslapen vannacht. Word een leuke dag..

één jaar geleden

Ik wil slapen😖

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik wil slapen😖
Ik ook! 😔

één jaar geleden

Reactie op KippieK

Ik ook! 😔
Ik ook 🥲

één jaar geleden

Het lijkt wel alsof ik weer een new born heb qua slaap snachts 😓 wat een drama!!

één jaar geleden

Pfff zoontje van 4 maand doet alsof mijn tepel een draaiknop is en ik moet straks zeker zijn vingernageltjes weer knippen 😵‍💫

één jaar geleden

Mijn zoontje van 5 maanden heeft amper een nacht doorgeslapen. No problemo, ik ga er steeds uit. Nu zijn mijn dochter van 3 (ziek) en mn zoontje tegelijk wakker, dus ik maak mijn vriend wakker. Gevolg: chagrijnige vriend. Echt ik ga hier morgen ruzie ommaken met hem. Kom op zeg. Maar eerst iedereen in slaap zien te krijgen.......

één jaar geleden

Ik wil echt heeel graag even klagen! Ons zoontje slaapt mega slecht de laatste tijd en is erg onrustig, ik heb denk ik de afgelopen weken misschien 2/3 uur per nacht geslapen, plus de zorg overdag voor onze peuter erbij en mijn werk ook..ik zit er echt een beetje doorheen. Nu ben ik een nachtje weg met vriendinnen en hun (wat oudere) kinderen en ik heb mijn peuter mee genomen. Om gewoon even lekker tijd samen te hebben, een nachtje bij te slapen en gewoon even wat positiefs te hebben, ik had dat echt even nodig en mijn peuter ook, want die is ook snachts vaak wakker door haar broertje en het breekt haar ook op. Mijn man is thuis met onze baby. Ik keek hier zo naar uit en mn dochter ook. Nu is het 22;30 en zit ik al een paar uur met een peuter in bed die ineens buikgriep kreeg, haar hele bed heeft onder gespuugd en waarmee ik ieder kwartier naar de wc moet. Ik hoor die meiden het beneden gezellig hebben en ik zit boven met een verdrietig ziek kindje, en waarschijnlijk weer geen slaap vannacht. We hadden voor morgen allemaal leuke dingen op de planning, maar geen idee of het door kan gaan. Ben echt even heel verdrietig.

één jaar geleden

Wanneer je om je heen opmerkingen hoort over hoe goed andermans kindjes slapen snachts van rond dezelfde leeftijd of mensen die balen van 2 nachtvoedingen en jezelf elke 1.5 uur snachts een huilende baby hebt 😬 Verlangend naar hoe het was voor hij ziek werd, alweer 3.5 weken 😮‍💨

één jaar geleden

Weet mag niet klagen als ik al die berichten lees van moeders die er vaak uit moeten snachts, ❤️sterkte voor jullie, powervrouwen echt! Alleen ik kan mezelf wel voor me kop slaan als mijn kind slaapt en ik gewoon niet kan stoppen met piekeren en dus niet kan slapen, super onzin echt alsof ik mezelf tegenwerk.... Kan nu eindelijk me rust pakken en dan stopt mijn hoofd gewoon niet met nadenken 😓hoort dit ook bij moederschap, heb dit nog nooit zo heftig meegemaakt 🙄 alsof ik altijd aan sta ofso terwijl ik gewoon wel echt moe ben

één jaar geleden

Pff de nachten beginnen met serieus op te breken. Komt vaak voor voeding laatste tijd snachts en nu weer voor 6u wakker. Amper 5u geslapen. Ook al hele week zwaar verkouden en geraak daar precies niet van gerecupereerd. Zie niet hoe ik maandag weer kan gaan werken 😭