90 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik wil echt heeel graag even klagen! Ons zoontje slaapt mega slecht de laat ...
Ahw nhee ik zou ook janken … dikke knuffel

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik wil echt heeel graag even klagen! Ons zoontje slaapt mega slecht de laat ...
Oneeee wat sneu voor je. Hoe gaat het nu?? Hopelijk kunnen jullie nog wat leuks van maken 😘

één jaar geleden

Reactie op Leuntjee

Weet mag niet klagen als ik al die berichten lees van moeders die er vaak u ...
Heeeel herkenbaar hoor! Ik mag ook niet klagen mijn kind slaapt ook gewoon door en overdag. Maar als ze dan slaapt ga ik ook piekeren ipv zelf rust pakken of iets🫣 ik denk dat dit inderdaad bij het moederschap hoort

één jaar geleden

Reactie op Ada3

Pff de nachten beginnen met serieus op te breken. Komt vaak voor voeding la ...
Sterkte!!❤️zou niemand het een nachtje over kunnen nemen? Om even bij te slapen

één jaar geleden

Reactie op Kmchild

Heeeel herkenbaar hoor! Ik mag ook niet klagen mijn kind slaapt ook gewoon ...
😅🥴haha echt vreselijk, ik kijk maar Bridgerton serie om me af te leiden 🫠😂

één jaar geleden

Reactie op Leuntjee

😅🥴haha echt vreselijk, ik kijk maar Bridgerton serie om me af te leiden � ...
Ja haha doe ik dus ook🤣🤣 ben nu maar aan the Rookie begonnen omdat ik zowat alle serie’s op Netflix heb gezien🤭.

één jaar geleden

Ik kan wel janken. Ik ben aan het werk vandaag en zoonlief heeft maar 2x 15 min geslapen bij oma. Hoe dan... 😭

één jaar geleden

Ik en me zoontje hebben buikgriep, hij word gelukkig al wat beter maar ik heb elk uur over gegeven... Zelfs na een slokje water ga ik al 😓voel me zon zombie en vraag me af hoe ik morgen de dag door moet komen met hem 🫠hij hoort me dus ook en is ook heel actief terwijl die dat nooit is. Iemand misschien nog tips tegen misselijkheid

één jaar geleden

Reactie op Leuntjee

Ik en me zoontje hebben buikgriep, hij word gelukkig al wat beter maar ik h ...
Hier ook echt ziek geweest. Cola zonder gas en wat magere ongesuikerde yoghurt kan helpen om toch iets binnen te hebben… Veel beterschap mama! 😘

één jaar geleden

Pfff het lijkt alsof ik al last heb van hooikoorts. Vooral als ik beneden kom in de ochtend last van tranende / jeukende ogen en een kriebelneus. De hazelaar in de tuin en de berkenbomen achter ons huis zullen vast niet meehelpen. Morgen kennismakingsgesprek met onze nieuwe huisarts dus het er maar eens even over hebben.

één jaar geleden

Sprong 4... ik vind je echt een regelrechte pieeeep. 🙃😭🤌 elke nacht gaat ze vanaf 22 00 om her half u wakker worden. Dramaaa. Echt. Het is nu 03:15. Ben benieuwd hoeveel langer nog. Wat is slaap ookal weer?

één jaar geleden

Reactie op MomofH

Sprong 4... ik vind je echt een regelrechte pieeeep. 🙃😭🤌 elke nacht gaat ...
Oooooh i feeel you! Hier ook een zombie aanwezig 😓. Ik ben zo moeeeee 😴

één jaar geleden

Ons zoontje heeft nog wel nachtvoeding nodig, helemaal niet erg. Maar ik ben gewoon echt klaaaar wakker na de voeding. Zelfs als m’n man eruit gaat en ik enkel alleen wakker ben geworden van z’n gehuil, ben ik klaar wakker. Ik word hier echt gek van want daardoor slaap ik zo weinig iedere nacht. Nu ook werd m’n zoontje wakker om half 4, man ging eruit want ik moet vandaag werken en hij niet. Man geeft flesje beneden en zij liggen nu om 05:15 beide alweer heerlijk te slapen en ik lig nog steeds wakker in bed. Wekker gaat over een uurtje. Zo frustrerend!!

één jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Pfff het lijkt alsof ik al last heb van hooikoorts. Vooral als ik beneden ...
Hier ook!!!

één jaar geleden

Sorry maar ik haat vuurwerk echt hier in het dorp gaat het echt altijd de hele maand december (en daar buiten ook vaak) door. Nu die dagen voor oud&nieuw is het niet normaal je zou bijna zeggen het lijkt wel oorlog. Ik hoop dat er snel een verbod komt en gewoon lekker 1 mooie show ipv al die bommen. Gelukkig slaapt de kleine meid er doorheen anders had ik al ergens aan de deur gestaan. 🙈😂

één jaar geleden

Ik was al 2 maanden van nachtvoedingen af.... Nu ineens komt hij weer 😓echt vreselijk nachtvoedingen zie gelijk de bui al hangen, hoop dat hij snel weer overgaat

MOD

één jaar geleden

Vroeg wakker zijn terwijl iedereen nog slaapt en je zelf ook nog moe bent maar alsnog niet kunnen slapen🥱🥱

één jaar geleden

Reactie op Mimee

Vroeg wakker zijn terwijl iedereen nog slaapt en je zelf ook nog moe bent m ...
I feel you

één jaar geleden

Na 6 maanden verlof, moet ik morgen weer gaan werken. Heb er al een week buikpijn van, vind het vreselijk.. Niet dat ik mijn werk niet leuk vind, maar vind het thuis zo fijn met mijn dochter! En ook gewoon omdat dit zo’n speciale periode is geweest en daar nu toch een beetje een einde aan komt ofzo? 😓

één jaar geleden

Reactie op Loes2002

Na 6 maanden verlof, moet ik morgen weer gaan werken. Heb er al een week bu ...
Veel succes ermee 💪🏻 begrijp je volledig, maar ook dit went wel!