90 Reacties
één jaar geleden
Reactie op ManonElaani
Ik wil echt heeel graag even klagen! Ons zoontje slaapt mega slecht de laat ...
Oneeee wat sneu voor je. Hoe gaat het nu?? Hopelijk kunnen jullie nog wat leuks van maken 😘
één jaar geleden
Reactie op Leuntjee
Weet mag niet klagen als ik al die berichten lees van moeders die er vaak u ...
Heeeel herkenbaar hoor! Ik mag ook niet klagen mijn kind slaapt ook gewoon door en overdag. Maar als ze dan slaapt ga ik ook piekeren ipv zelf rust pakken of iets🫣 ik denk dat dit inderdaad bij het moederschap hoort
één jaar geleden
Ik kan wel janken. Ik ben aan het werk vandaag en zoonlief heeft maar 2x 15 min geslapen bij oma. Hoe dan... 😭
één jaar geleden
Ik en me zoontje hebben buikgriep, hij word gelukkig al wat beter maar ik heb elk uur over gegeven... Zelfs na een slokje water ga ik al 😓voel me zon zombie en vraag me af hoe ik morgen de dag door moet komen met hem 🫠hij hoort me dus ook en is ook heel actief terwijl die dat nooit is.
Iemand misschien nog tips tegen misselijkheid
één jaar geleden
Pfff het lijkt alsof ik al last heb van hooikoorts. Vooral als ik beneden kom in de ochtend last van tranende / jeukende ogen en een kriebelneus.
De hazelaar in de tuin en de berkenbomen achter ons huis zullen vast niet meehelpen.
Morgen kennismakingsgesprek met onze nieuwe huisarts dus het er maar eens even over hebben.
één jaar geleden
Ons zoontje heeft nog wel nachtvoeding nodig, helemaal niet erg. Maar ik ben gewoon echt klaaaar wakker na de voeding. Zelfs als m’n man eruit gaat en ik enkel alleen wakker ben geworden van z’n gehuil, ben ik klaar wakker. Ik word hier echt gek van want daardoor slaap ik zo weinig iedere nacht. Nu ook werd m’n zoontje wakker om half 4, man ging eruit want ik moet vandaag werken en hij niet. Man geeft flesje beneden en zij liggen nu om 05:15 beide alweer heerlijk te slapen en ik lig nog steeds wakker in bed. Wekker gaat over een uurtje. Zo frustrerend!!
één jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Pfff het lijkt alsof ik al last heb van hooikoorts. Vooral als ik beneden ...
Hier ook!!!
één jaar geleden
Sorry maar ik haat vuurwerk echt hier in het dorp gaat het echt altijd de hele maand december (en daar buiten ook vaak) door. Nu die dagen voor oud&nieuw is het niet normaal je zou bijna zeggen het lijkt wel oorlog. Ik hoop dat er snel een verbod komt en gewoon lekker 1 mooie show ipv al die bommen. Gelukkig slaapt de kleine meid er doorheen anders had ik al ergens aan de deur gestaan. 🙈😂
één jaar geleden
Na 6 maanden verlof, moet ik morgen weer gaan werken. Heb er al een week buikpijn van, vind het vreselijk.. Niet dat ik mijn werk niet leuk vind, maar vind het thuis zo fijn met mijn dochter! En ook gewoon omdat dit zo’n speciale periode is geweest en daar nu toch een beetje een einde aan komt ofzo? 😓