10 Reacties

3 maanden geleden

Wij bewaren het, mits nog schoon en heel.

3 maanden geleden

Bewaren, er zijn genoeg kledingstukken die je voor de volgende kan gebruiken ongeacht het seizoen. Mijn 2e is een stuk groter dan mijn 1e dus uiteindelijk kan ik superveel hergebruiken!

3 maanden geleden

Wij hebben 2 meiden eentje is van de winter en de ander een zomerkind. We konden de basisspullen zoals de rompers met gemak gebruiken voor onze jongste. Maar de rest kon weg. Was te warm uiteraard. Nu zijn we als gezin compleet. Dus nu de jongste voorzichtig van maat verwisseld verdwijnt ook de verzameling aan kleding ook uit huis.

3 maanden geleden

Wij hebben bijna alles van de 1e bewaard. Dingen die wij niet mooi vonden of niet bij een volgende aan wilden doen, hebben we eerder weg gedaan. Pas toen we wisten dat wij na een jongetje een meisje kregen hebben we alle jongensspullen die wij niet wilden bewaren weg gedaan.

3 maanden geleden

Als je zeker bent dat je nog een kindje wilt, zou ik het bewaren (tenminste, als je er plek voor hebt). Wij denken momenteel niet dat er nog een tweede komt, dus wij doen wel het meeste weg. En als er dan toch een tweede komt ooit, kopen we wel weer tweedehands.

3 maanden geleden

Ik ben alweer 27w zwanger van de 2e. Ik heb alles natuurlijk nog en het is weer een knul. Totaal ander seizoen maar er is toch heel veel wat toch zal passen. Nadat de 2e is geboren ga ik de kleertjes die verwassen zijn wegdoen. Wij hopen op een groot gezin en je weet nooit van te voren hoe groot ze zijn en hoe snel ze groeien!

3 maanden geleden

Wij bewaren in principe alles, omdat we nog niet zeker weten of er nog een tweede kindje komt. Mocht er wel ooit een tweede komen dan kijken we op dat moment wat we willen/kunnen hergebruiken, of wat we alsnog weg willen doen. Sowieso geven we de kleding dan aan een goed doel oid, tenzij het echt kapot of vies en niet meer schoon te krijgen is. Vinted heb ik geen geduld voor. 🫣

3 maanden geleden

Mijn 1e was een jongen en mijn 2e een meisje. Van mijn zoontje heb ik de basis dingen zoals Rompers en neutrale kleurtjes bewaard en behoorlijk veel op Vinted verkocht. Alles wat ik daar niet kwijtraak gaat naar het goede doel/ruilwinkel waar ik zelf ook vrijwilliger ben.

3 maanden geleden

Wij krijgen nu een jongen. Alle basic dingen van mijn dochter heb ik bewaard en haar geboortepakjes. Verder ben ik bezig met alles verkopen of weg aan het geven. Heb nu nesteldrang merk ik🤣 Werd wel emotioneel toen ik echt haar maat 50/56 kleertjes vast had. Wij willen geen derde kindje we hebben dadelijk een dochter en straks een zoon. Zeg nooit nooit maar nee ik ben klaar straks🤣

3 maanden geleden

Hier gaat het op Vinted als ik het niet zo leuk vind voor een eventuele 2e kindje 😊