23 Reacties
2 jaar geleden
Ik slaag goed bij prenatal. Wij hebben ook een lang dun jongetje. Noppies en z8 vallen erg goed. Zijn namelijk smalle broekjes. Maar het blijft lastig hoor. Heb ook truitjes en broekjes van de Hema bijvoorbeeld en die zijn heel erg wijd voor hem 🙈
2 jaar geleden
Name it, lil’ atelier, zoen voor gust voor wollen dingen, dilling (wol), Joha boxpakje, Zara (wel al maat 62 bij 7 weken oud) en good old HEMA. Hier ook een lange, niet dikke, kerel 😉
Wol rekt heel goed mee en is heel lang te dragen. Reinigt zichzelf en werkt temperatuurregulerend.
Misschien wat duur in aanschaf, maar heel lang plezier van & deals in de gaten houden. Ook goed door te verkopen op Vinted.
2 jaar geleden
Mijn zoontje ook lang en dun. Name it is perfect daarvoor! En ik kocht het meeste bij H&M, ander merk wat echt goed is voor lange dunne jongens, en wat ik overigens echt veel leukere kleding vind dan hier, is petit bateau (Frans merk). Voor meisjes is het dan weer hier leuker dan in Frankrijk 😬
2 jaar geleden
Voornamelijk Hema, Prenatal en baby dump maar het meeste koop ik op Vinted goed wassen en het is weer goed te gebruiken.
Andere winkels; hm, c&a, Wibra, Zeeman en Primark.
Maar vooralsnog vindt ik dat hun vrij weinig hebben kwam jongens.
2 jaar geleden
Ik hou sowieso van wol bijv van dilling of unaduna of joha, Ik koop in deze leeftijd dan liever van die boxpakjes, maar broekjes van müsli vooral die hoge zijn zo fijn. En kan echt meerdere maten mee. Wel wat prijzig maar echt fijne broekjes. Ik vind de broekjes van quincy
Mae ook fijn maar niet speciaal voor lange baby's
2 jaar geleden
Hema, Vinted, lil atelier, noppies, prenatal en vond bij zeeman nieuwe lijn ook echt leuke dingetjes met lichte kleurtjes zoals Beige en wit (vind ik persoonlijk heel leuk staan bij zon klein mannetje) en leuk prijsje 🫠want ze groeien zo snel eruit 🥹
Vinted is echt geweldig eigenlijk, goed wassen en je heb voor weinig nog best leuke dingetjes
2 jaar geleden
Broeken van Hema inderdaad, de spijkerbroekjes😁 blijft ook mooi model in zitten als de elastieken in boord flink worden aangetrokken
Shirtjes absoluut niet van Hema inderdaad, kort en breed😅
Shirts van Ter Stal (maar de truien zijn daar dan ook weer breed) tuunte (flinq is dat) quapi, en Wibra (valt in kleine maatjes érg groot, mijn vent paste met verder maar 74 nog shirtje van mt 62😂)
Over algemeen neem ik altijd een goed passend shirt van dat moment mee, en dan moet nieuwe dus net iets groter zijn🤭 makkelijk pasvorm vergelijken 😉
2 jaar geleden
Voor nu nog niet. Maar voor als hij groter is en hij blijf slank en lang. Bestel de hm leggings dan bij de meisjes afdeling. Dezelfde maat is dus smaller bij de meisjes. 🤯🤯 vanaf maat 86 is dat verschil dus al. (Waars al eerder maar toen voor het eerst getest). Zoontje zit in 98 en is zindelijk, dus zonder luier is maat 98 jongens dus te wijd. Maar maat 98 meisjes zit top!
2 jaar geleden
Reactie op KarelG
Iemand nog tips voor boxpakjes voor jongens met een lang bovenlijf? 😅
Joha!!