1001 Reacties

één jaar geleden

he wat leuk zoals het er nu uitziet uitgerekend op 2 juli morgen 7 weken. 3 de kindje 4 de zwangerschap. vergeleken met de vorige 2 zwangerschappen heb ik nu wel meer kwaaltjes😊

één jaar geleden

Leuk! Volgens eigen berekening nu 6+3. Uitgerekend op 5 juli. De 21e onze eerste echo

één jaar geleden

Leuk! Volgens eigen berekening 3 juli uitgerekend van ons tweede kindje. 21 nov de eerste echo. Kwalen weg vergelijkbaar met onze eerste, misselijk, moe en erg pijnlijke borsten/tepels. Maar nu een stukje pittiger nog met een rondrennende peuter😅

één jaar geleden

Leuk dit! Volgens eigen berekening ben ik 2 juli uitgerekend van ons tweede kindje. 18 november de eerste echo. Ik heb nu veel meer kwalen dan bij de eerste. Pijnlijke tepels, moe, darmen snel overstuur, misselijkheid, koud (normaal nooit!), hoofdpijn.. ach ja alles voor je kind hihi.

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

he wat leuk zoals het er nu uitziet uitgerekend op 2 juli morgen 7 weken. 3 ...
Wij lopen gelijk! Hihi😉

één jaar geleden

Reactie op Zenna1986

Wij lopen gelijk! Hihi😉
Leuk ik ook 2 juli 😃 (naar eigen berekening) wanneer is jullie eerste echo?

één jaar geleden

2 juli uitgerekend van ons eerste kindje. 😃 Ben erg misselijk en vreselijk moe elke dag en gevoelige tepels/borsten wisselt per dag. 17 november de eerste echo. Vind het heel spannend aangezien ik bijna 4 weken lang bruine afscheiding heb gehad nu is het sinds een aantal dagen gestopt. Hopelijk goed nieuws voor ons allemaal de komende weken 🙏❤️

één jaar geleden

5 juli & as vrijdag de eerste echte echo op de 18e Afgelopen week al een echo gehad maar was alleen een vrachtzak te zien, helaas

één jaar geleden

Reactie op Np22

Leuk ik ook 2 juli 😃 (naar eigen berekening) wanneer is jullie eerste echo ...
onze eerste echo is dinsdag 22 november bij de verloskundige. wij hebben met 6+2 een betaalde echo gedaan. toen klopte het hartje. gefeliciteerd allemaal

één jaar geleden

Reactie op mini85101423

onze eerste echo is dinsdag 22 november bij de verloskundige. wij hebben me ...
Wat voor een echo heb je dan op 22 november? En wat fijn al een kloppend hartje gezien!

één jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo op 24 november. Naar eigen berekening 3 juli uitgerekend 🥰

één jaar geleden

Hii 4 juli uitgerekend volgens eigen berekening. 1e echo gehad met 6+2 en kloppend hartje gezien nu pas 9 december weer een echo termijnecho

één jaar geleden

Eerste echo op 21 november en naar eigen berekening 4juli uitgerekend van mijn 2e kindje

één jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 6 juli, eerste kindje voor ons dus er gaat een hele wereld voor mij open. De eerste betaalde echo is op 22 november (pas). Dan ga ik het wat meer beseffen denk ik... En erna ga ik het aan m'n ouders, zus enzo vertellen. Geloof het nu nog niet en had echt even tijd nodig haha.

één jaar geleden

Hoi allemaal, uitgerekend op 8 juli van mijn eerste kindje (3e van mijn partner). Echo staat gepland op 1 december. Alle kwaaltjes zijn voorbij gekomen maar last van de borsten is het heftist. Misselijkheid zo af en toe gelukkig. Wij wachten nog even tot de echo voordat we het mensen gaan vertellen. Maar mijn beste vriendin vertelde mij dat ze zwanger was (al met 6 weken) en omdat we op 5 dagen van elkaar zijn uitgerekend heb ik het haar wel verteld. Zo leuk!

één jaar geleden

Ik ben 7 juli uitgerekend. We hebben al 3 lieve meisjes van 5, 3,5, 2 jaar 😀. Als alles goed mag gaan mogen we een 4e kindje in onze armen sluiten. Wat een rijkdom. Ben onwijs moe, snel geïrriteerd om alles. Heb het altijd koud. Verder geen klachten nog.

één jaar geleden

Wat leuk zo'n kletsgroep en allemaal zo dicht op elkaar uitgerekend! Ik ben zwanger van eerste kindje, nu 7+1 en op 1 juli uitgerekend. Donderdag hebben wij onze eerste echo💕

één jaar geleden

Reactie op E11e

Wat voor een echo heb je dan op 22 november? En wat fijn al een kloppend ha ...
een vroege echo met 8 + 2 dat is bij onze verloskundige standaard.

één jaar geleden

Reactie op E11e

Ik ben uitgerekend op 6 juli, eerste kindje voor ons dus er gaat een hele w ...
Hee wat leuk! Zit precies met hetzelfde als jij met de uitrekendatum en eerste echo. Ik heb zo weinig klachten dat ik het moeilijk vind om het 'echt' te maken en verwacht nog steeds dat ik ongesteld ga worden...

één jaar geleden

Reactie op Np22

Leuk ik ook 2 juli 😃 (naar eigen berekening) wanneer is jullie eerste echo ...
18 november ! Bijnaaaaa