896 Reacties

één jaar geleden

Is het schuldgevoel bij een tweede nog erger🙈 Gisteren eerst strijd met de peuter gehad met naar bed brengen, dan een baby die de hele avond niet weg gelegd wilt worden. Zelfs na de laatste voeding niet ( kan hem dan altijd wel weg leggen namelijk) en toen trok ik het even niet meer. Hem in z’n wiegje gelegd en ben zelf even naar beneden gelopen. Vriend wilde het toen over nemen nadat tie mij weer een peptalk had gegeven. Maar toen was die in slaap gevallen. En toen mega schuld gevoel dat tie dus huilend in slaap is gevallen🙈 Het waren niet eens 5 minuten maar toch😅

één jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Hier nog niet gelukt eerder de nacht in te gaan. Hadden gister wel een rust ...
Na 1 nacht krijsen op de camping bedacht de onze dat ook ineens te doen. Door slapen tot 6 uur

één jaar geleden

Heeft jullie kleintje ook veel haar?

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Jaaa die van ons wel! Is ze mee geboren, maar heb nog niet echt het idee dat het ook echt langer aan het worden is. Heel jammer want ik wil haar heel graag knipjes in doen 😂

één jaar geleden

Volgens mij hier nu echt in sprong 2 (volgens de app gisteren begonnen). Gisteren een nieuw record verbroken: van 14:30 tot 01:00 alleen maar wakker geweest 😰 lijkt me niet gezond voor zo’n kleine baby. Daarnaast kan ze ook wat nieuws: ze gooit constant haar beide beentjes in de lucht.

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Ja enorm veel. Had mijn andere dochter ook en zij heeft nu lange volle bos met krullen 🥰

één jaar geleden

Reactie op littelovebaby

Volgens mij hier nu echt in sprong 2 (volgens de app gisteren begonnen). Gi ...
Bij ons zit het er ook aan te komen. Volgens de app over vier dagen, maar heb het idee dat het eerder komt. De dame was ineens klaarwakker na de ochtend fles. Normaal slaapt ze dan direct nog een paar uur door. Ze was ook echt aan het babbelen, heel lief. Af en toe een soort "schater"lachje ertussen.

één jaar geleden

Reactie op Seno34

Ik kan bij ons zoontje al kleine palmbomen maken 🤩

één jaar geleden

Reactie op littelovebaby

Volgens mij hier nu echt in sprong 2 (volgens de app gisteren begonnen). Gi ...
Oh wow dat is wel echt lang! Hier werd gisteren na 15 uur ook alleen maar hazenslaapjes gedaan, vermoeiend! Hier is tie ook begonnen. Hij kletst flink tegen z’n zwart wit mobiel in de box en eet z’n handen op🤣

één jaar geleden

Gaan ze bij jullie al vroeger de nacht in? Hier nog steeds niet gelukt, gisteren leek het even te lukken maar na een half uurtje ontroostbaar wakker🫣

één jaar geleden

Bij ons zit het er ook aan te komen. Volgens de app over vier dagen, maar h ...
Ahh wat schattig! Hopelijk valt het allemaal mee bij jullie, maar merk hier echt een zwaar gevecht tegen haar slaap en dat terwijl we in een droomritme zaten afgelopen week. Niks is zo verandelijk als een baby 😂 Dat babbelen en geluidjes maken herken ik ook ja, zo leuk!

één jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Oh wow dat is wel echt lang! Hier werd gisteren na 15 uur ook alleen maar h ...
Ja kan ik mij voorstellen dat dat vermoeiend is! Gelukkig zijn er ook momenten tussendoor met hun nieuwe leuke ontwikkelingen! En wat betreft vroeger de nacht ingaan; ik laat haar bedtijd voor nu even los en doe na haar sprong een nieuwe poging haha.

één jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Gaan ze bij jullie al vroeger de nacht in? Hier nog steeds niet gelukt, gi ...
Hier van 23u vervroegd naar 22u. Maar eerder gaat echt nog niet. Althans het kan wel eerder, maar dan is hij rond 4 uur klaarwakker. Hij gaat om 22u naar bed en slaapt dan tot ongeveer 3u. Daarna verder slapen tot ongeveer 5/6 uur. En dan met heel veel mazzel nog een keer verder slapen tot 8u, maar dat komt niet vaak voor helaas. Maar de afgelopen week heeft hij heel erg last van darmkrampjes. Dan blijft hij maar persen, mega rood hoofd en de hele tijd schoppen met z’n benen. Kortom, niemand slaapt echt lekker. Maar hoe we ooit naar een nacht doorslapen moeten, echt geen idee. Het lijkt me zo lekker wat langer te slapen🥺

één jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Geef om een uurof 10 laatste fles en met een beetje mazzel slaapt ze dan voor 23u . En jij ? Ze heeft nu al 2 nachten door geslapen .. Kan vannacht natuurlijk zomaar weer anders zijn.

één jaar geleden

Jaaa die van ons wel! Is ze mee geboren, maar heb nog niet echt het idee da ...
Onze zoon heeft al behoorlijke lengte. Onze oudste dochter had dat ook. Die hebben we uiteindelijk met 14 weken naar de kapper gedaan. Ooh die knipjes herken ik ja. Superleuk. Haha die van ons kan al een hanekam in het haar.

één jaar geleden

Reactie op Nina30

Geef om een uurof 10 laatste fles en met een beetje mazzel slaapt ze dan vo ...
Oe bij ons ook. Zo lekker hè.

één jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Ja dat is eigenlijk geleidelijk gegaan! Ze is dan vaak zo aan het huilen en wil niet drinken dat ik dacht; wil jij niet gewoon slapen.. Toen een paar keer geprobeerd haar eerder in bed te leggen en dan gaat ze ook meteen slapen. Dus nu gaat ze tussen 9 en 10 ipv 11! En ze slaapt dan door tot 3/4 uur de afgelopen nachten.

één jaar geleden

Baby komt hier sinds deze week overdag zowat om de 2 uur voor een voeding. Terwijl ik ook sinds deze week juist heb opgehoogd. Herkenbaar?

één jaar geleden

Reactie op Kellssss

Ja dat is eigenlijk geleidelijk gegaan! Ze is dan vaak zo aan het huilen en ...
Zo heerlijk! En daarna slaapt ze ook weer verder ? Ben daar ergens ook bang voor, als de nacht vroeger start dat tie straks om 4 uur aan de dag wilt beginnen😅 Hier slaapt hij nu af en toe een half uurtje in bed tussen 19 en 20, maar daarna lukt het echt pas om 23 uur

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Baby komt hier sinds deze week overdag zowat om de 2 uur voor een voeding. ...
Sprong 2?