896 Reacties
één jaar geleden
Reactie op littelovebaby
Nu het ritme en slapen overdag weer terug is tijdens sprong 2, vond ik het ...
Hier ben ik er ook wel een beetje klaar mee maar neem hem net als bij jou weer snel mee naar beneden voor onze oudste😅 Wat heb je nu gedaan toen ze wel weer ging huilen maar niet mee naar beneden ging? Hier helpt niks namelijk behalve rondjes lopen en wegleggen weer huilen.
één jaar geleden
Reactie op Np22
Ik zie echt nu al zo erg tegen op om te werken oh niet om mijn werk zelf vi ...
Ah snap ik! Is ook niet fijn als je weet dat je kleintje zo aan het huilen was. Wij hadden vrijdag een bruiloft, ben expres alleen de middag geweest omdat ik hem niet alleen (nouja alleen is tie niet natuurlijk 😅) wilde laten.
Wanneer moet je weer werken?
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Hier ben ik er ook wel een beetje klaar mee maar neem hem net als bij jou w ...
Eerst wel gewiegd/getroost in mijn armen en heb het white noise apparaatje op haar neergelegd (normaal zit die in een boxzakje aan bed) zodat ze die goed hoorde, want door haar eigen gekrijs hoort ze hem waarschijnlijk niet 😂 toen werd ze vrij snel rustig. Toen in bed gelegd en ze stribbelde wel paar keer tegen hoor, maar heb haar zoveel mogelijk in bed getroost. Eerst beetje hoofdje geaaid en toen ernaast blijven zitten en toen viel ze in slaap. Dus uiteindelijk wel redelijk zelfstandig in slaap gevallen. We hebben wel van te voren een badje gegeven, ik weet niet of dit er voor gezorgd heeft dat ze sneller in slaap viel. Ik ga het vanavond proberen zonder badje.
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Hier ben ik er ook wel een beetje klaar mee maar neem hem net als bij jou w ...
Mijn oudste was trouwens ook nog wakker, maar lag wel rustig in haar bedje en liet het denk ik maar gebeuren. Ze viel ook meteen in slaap toen het stil was. Voor beide is het wennen; de jongste moet “leren” te gaan slapen en de oudste moet “leren” dat er ‘s avonds wat gehuil is 😂 merk al wel verbetering tov eerste weken, want nu slaapt ze er al wel regelmatig doorheen als er later op de avond gehuild word.
één jaar geleden
Reactie op littelovebaby
Mijn oudste was trouwens ook nog wakker, maar lag wel rustig in haar bedje ...
Ja dat is ook zo😅 Even moed verzamelen dan haha
één jaar geleden
Reactie op Seno34
Ons kleintje heeft donderdag eerste prik gehad. En is daar nu niet fit van. ...
Ah sneu! Waardeloos dat ze nu nog geen pcm mogen. Hier eerste vaccinatie gelukkig bij 3 maanden, kan d’r een pcm in😅
één jaar geleden
Ohhh sommige dagen zijn echt verschrikkelijk met twee kinderen joh🙈
Vandaag een verjaardag en m’n man had een mannen dag, F1 racen en daarna kijken. Helemaal prima natuurlijk.
Maar vrijdag was hij ook al de hele dag weg, gister ook al vroeg maar gelukkig wel redelijk optijd thuis en vandaag dus ook weg.. kan soms zo zijn dat het precies zo uitkomt.
Maar vandaag was ik gewoon moe.. Wordt m’n oudste dochter ook nog ziek vandaag. Wij helemaal opgetut alle 3 in de auto naar de verjaardag, hoor ik ineens wat kokhals geluiden van de achter bank komen.. ja hoor, helemaal onder gespuugd 😭
Bij de verjaardag super hangerig en alleen maar bij mij willen zijn. Baby huilen.. Gelukkgi wil er altijd wel iemand de baby vast houden dus die heeft uiteindelijk lekker lang geslapen bij m’n moeder op schoot. Dacht dat m’n dochter ook wel iets aan t opknappen was. Wou eten en ging rustig spelen.
Terug weg in de auto weer heleeeemaal onder gespuugd en baby had zichzelf onder gepoept. Dat zijn echt van die momenten dat je even niet meer weet wat je nou als eerste moet doen 😂
Oudste slaapt nu gelukkig wel net. Maar nu moet ik het auto stoeltje nog even helemaal schoonmaken en alle kleertjes uitspoelen 😩 vreselijk dit soort dagen.
Hahaha zo ik ben het even kwijt. 😅
Hopelijk morgen een betere dag en hopelijk gaat m’n dochter vannacht niet nog meer spugen 🧟♀️
één jaar geleden
Reactie op Kellssss
Ohhh sommige dagen zijn echt verschrikkelijk met twee kinderen joh🙈
Vanda ...
Oh nee wat een ellende 😱 Vind een dag alleen al overleven laat staan als er eentje ziek wordt🫣
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Ah sneu! Waardeloos dat ze nu nog geen pcm mogen. Hier eerste vaccinatie ge ...
Toen mijn oudste kinderen zijn geboren mocht dat allemaal nog wel. 60mg kregen ze dan. Ik heb wel contact met de kinderarts. En die zegt als je kindje echt ziek is dan mag je wel pcm geven. En als de temp echt te hoog is.
Onze oudste zoon is in het verleden weleens volledig weggezakt als baby’tje. Had dan koorts van 41. Onze kinderarts zegt 40+ is zetpil erin. Ook al zijn ze jonger dan 3 maanden.
Nu viel dat nu gelukkig mee. We zijn niet boven de grond 39,2 uitgekomen en hij was wel helder etc.
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Oh nee wat een ellende 😱 Vind een dag alleen al overleven laat staan als ...
Nou hè!! Ellende kan ik je vertellen haha.
Vannacht heeft ze goed geslapen, wakker gemaakt voor de opvang. Maar toen ze wakker was gelijk al huilerig en daarna weer gespuugd. Dus pyjamaatje weer aangedaan en blijft lekker thuis vandaag
één jaar geleden
Reactie op Kellssss
Nou hè!! Ellende kan ik je vertellen haha.
Vannacht heeft ze goed geslapen, ...
Ah arm meisje! Hopelijk knapt ze snel op. Vandaag ook alleen? Sterkte dan voor jou🫣 Kijk zo niet uit naar het moment dat ze allebei tegelijk ziek zijn😱
Onze oudste dochter was zo veel ziek dat eerste jaar ( kno kindje dus altijd oren ellende)
één jaar geleden
Welke maar draagt jullie kleintje nu? Hier maat 62 maar aan het wassen en de kleine maatjes alweer aan het opbergen 🥹
MOD
één jaar geleden
Reactie op Izzy92
Ons zoontje draagt nog 50/56. Mijn hart breekt nu al dat ik binnenkort te k ...
Op dat punt ben ik nu beland😭 50 pas echt niet meer en broekjes in maat 56 heeft ze al hoog water in. Commode weer herindelen met maatje 62.
Mn kleine babytje is niet meer zo klein😢
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Ah arm meisje! Hopelijk knapt ze snel op. Vandaag ook alleen? Sterkte dan v ...
Ja het is ook zo zielig want ze snapt er niks van. Ze zegt dan; ik wil niet spugen 😭 zo zielig… 🥹
Ze knuffelt en kust haar zusje nu ook nog steeds. Probeerde het een beetje af te houden maar als haar zusje wakker is wil ze mee naar boven en gaat ze haar knuffelen en kusjes geven, hoop dus niet dat ze ons nu ook ziek maakt 🙈
Vandaag helaas ook alleen ja!
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Welke maar draagt jullie kleintje nu? Hier maat 62 maar aan het wassen en d ...
62 nu!