896 Reacties
één jaar geleden
Ah nog meer flinke baby’s hier😅
Hier lukt het trouwens nog steeds niet op hem eerder de nacht in te krijgen. En ik weet dat dat nog heel normaal is maar ben het soms wel echt zat. Geen moment van de dag even rust want de peuter loopt ook gewoon nog rond. Huilt niet meer savonds dus dat is wel fijn😅
MOD
één jaar geleden
Reactie op Kellssss
Wat heerlijk zeg dat ze zo lekker slaapt. En heel logisch dat ze af en toe ...
Daar heb je gelijk in! Ik was al gewend aan de luxe van doorslapen maar weet ook dondersgoed dat dit vast niet altijd zo goed zal gaan haha. Hoe gaat het met jouw meisjes?😊
één jaar geleden
Wat een goed groeiende baby’s! Laatste meting bij ons was 2 weken geleden bij 7 weken oud: 57,5 cm en 4,3 kg.
@purrie 1987: wat vervelend dat het nog niet lukt om eerder de nacht in te gaan, snap dat je het na 2 maanden wel keertje zat bent. Gelukkig heb je geen huiluurtjes meer in de avond!
één jaar geleden
Reactie op Mimee
Daar heb je gelijk in! Ik was al gewend aan de luxe van doorslapen maar wee ...
Haha ja snap ik hoor! Is ook heerlijk en vooral van genieten!
Maar soms zitten er gewoon dagen tussen die even wat minder zijn, hoe jammer dat ook is 😩
Hier gaat het goed. We zijn nu lekker samen op vakantie op een vakantie park in Limburg. Baby moest even wennen en had gister nacht amper geslapen maar vannacht gelukkig beter 🙌🏼 en peuter ook! Dus we kunnen er weer tegen aan 🤪
één jaar geleden
Reactie op Purrie 1987
Ah nog meer flinke baby’s hier😅
Hier lukt het trouwens nog steeds niet op ...
Ah wat jammer 😩 heb ook geen tips voor je.. bij ons ging het heel geleidelijk eigenlijk steeds iets eerder. Nu slaapt ze tussen 7 en 8. Maar de nachten zijn wel wat minder 🙈
één jaar geleden
Reactie op Kellssss
Haha ja snap ik hoor! Is ook heerlijk en vooral van genieten!
Maar soms zi ...
Fijne vakantie!
één jaar geleden
Waar slapen jullie baby's in?
Ze sliep hier eerst in de puckababy piep maar met dat inbakeren wil ik gaan afbouwen. Ze slaapt nu in een swaddle up zodat ze haar armen langs haar hoofd kan neerleggen. Ik heb een warme newborn slaapzak van puckababy alleen slaat ze zichzelf nu nog telkens wakker. Ik wil het liefst geen dekentjes meer gebruiken als ze in haar eigen kamer slaapt. Ik ben benieuwd waar jullie kindjes dit moment in slapen
één jaar geleden
Reactie op Babyontheway23
Ze sliep hier eerst in de puckababy piep ma ...
Ik de love to dream slaapzak! Idd ook met de handjes omhoog.
Ik heb een nunki lakentje en het slaapzakje heb ik ook maar die was nog net iets te groot. Denk dat ik misschien later overstap naar het fedde en Kees slaapzakje erbij! Maar voor nu slaapt ze goed in de love to dream slaapzak dus dat hou ik dan ook maar even zo 😂 iets wat werkt niet gaan veranderen haha
één jaar geleden
Hier ook in de swaddle up van love to dream! Icm nunki lakentje van fedde en Kees. Bij onze oudste ging het afbouwen heel gemakkelijk omdat de love to dream al vrij veel bewegingsvrijheid geeft.
één jaar geleden
Fedde en kees slaapzakje icm het nunki lakentje
één jaar geleden
Hoe gaat het bij jullie? Hier inmiddels in sprong 3 beland, was even vergeten dat je van de ene sprong in de andere beland 🫠 slapen overdag gaat weer stuk slechter, waardoor ze ook weer later de nacht ingaat. Maar ze zit volop bellen te blazen en maakt nog meer contact (brabbelen, lachen).
één jaar geleden
Reactie op littelovebaby
Hoe gaat het bij jullie? Hier inmiddels in sprong 3 beland, was even verget ...
Hier hetzelfde, sinds 2 dagen zijn de slaapjes overdag enorm kort, maximaal 1 uurtje. Gisteravond was ze ook zo overstuur aan het huilen, konden haar heel slecht troosten..
Ze begint daarentegen wel met schaterlachen, heeft haar handjes ontdekt en brabbelt er op los! Ze is nu 11 weken en 3 dagen. Hopelijk duurt deze sprong niet al te lang 😇
één jaar geleden
Hier slaapt die in een pyjama met daarover een Hema slaapzakje.
Mijn zoontje is nooit fan geweest van inbakeren. Maar helaas slaat hij zichzelf nog wel eens wakker bij het in slaap vallen. Maar als hij eenmaal slaapt is het helemaal prima.
één jaar geleden
Reactie op littelovebaby
Hoe gaat het bij jullie? Hier inmiddels in sprong 3 beland, was even verget ...
Haha ja dat bellen blazen is hier ook opeens een ding. Zo schattig🥰
Maar ik heb juist het idee dat hij veel meer slaapt overdag. Wel maximaal een uur elke keer, maar hij sukkelt heel vaak even weg. Waarschijnlijk gewoon moe van alle nieuwe indrukken.
En hij wil alleen nog maar op z’n buik liggen en lekker om zich heen kijken. Echt een super sterke nek heeft hij al.