1021 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag deze in handen. 😄
Jaa doe graag mee! Na een eerste icsi terugplaatsing zwanger!! Vandaag 4 weken plus een dag, 6december de echo🙏🏼

3 jaar geleden

Ik denk, als ik echt zwanger ben, dat ik 25 juli ben uitgerekend. Wat denken jullie? Ben ik te vroeg? Ik heb twee weken terug mijn IUI gehad, op 1 november..

3 jaar geleden

Hi, de verwachte uitgerekende datum bij ons is 26 juli, maar obv menstruatie. Zit nu op 12 DPO. Op 10 positief getest. Dus donderdag pas officieel overtijd.. ik hoop zo dat deze blijft plakken!!!

3 jaar geleden

Hi, de verwachte uitgerekende datum bij ons is 26 juli, maar obv menstruatie. Zit nu op 12 DPO. Op 10 positief getest. Dus donderdag pas officieel overtijd.. ik hoop zo dat deze blijft plakken!!!

3 jaar geleden

Leuk! Hier vandaag ook 4 weken+1dag. Rond 25 juli uitgerekend.

3 jaar geleden

Ha dames, gefeliciteerd allemaal, vandaag had ik ongesteld moeten worden en deze test. Was de eerste keer proberen voor eerste kindje, heel gek, ik vind het nog heel spannend of het niet alsnog misgaat deze week, maar als het klopt uitgerende datum 26 juli

3 jaar geleden

Reactie op Rose1990

Ha dames, gefeliciteerd allemaal, vandaag had ik ongesteld moeten worden en ...
🥳🥳 mazzelaar!!

3 jaar geleden

Vrijdag nod 21 okt mk 30 okt neg hcg 3 nov pos ov Links 2v €5 kv 19.30u Rechts early kv 13.00u Beide gister getest

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥰 Gisteren testte ik positief en zou precies 4 weken moeten zijn. 26 juli uitgerekend obv laatste menstruatie. Helaas wel een blaasontsteking erbij. Schijnt vaker voor te komen maar maak me natuurlijk enorm zorgen. 🥲 We gaan er vanuit dat alles goed gaat. 12 december eerste echo 😍

3 jaar geleden

Voelt iedereen zich nog een beetje goed? Is er al iemand die het verteld heeft? Ikzelf heb wat krampjes. Beetje zeurend maar echt duidelijk anders dan menstruatiepijn. Haha en ik kon het niet laten het gisteren al aan mijn ouders te vertellen. Gedeelde vreugde is altijd leuker!

3 jaar geleden

Ik heb ook wel echt last van kramp, soms zere onderrug en gespannen borsten. Heb het vandaag mijn ouders en vriendinnen verteld. Ik zit in een IUI traject met een donor, waarbij iedereen mij op de voet volgt. Daarom ben ik heel open over alles, met de mededeling naar iedereen dat het (net zoals in augustus) nog mis kan gaan..

3 jaar geleden

Reactie op Bianca1102

Ik heb ook wel echt last van kramp, soms zere onderrug en gespannen borsten ...
Beetje dezelfde klachten dus. Ik heb er ook duidelijk bij gezegd dat het nog wel 100x mis kan gaan.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allen!! Ik ben 25 juli uitgerekend volgens de site. Maar dat zal nog wel veranderen.. voor nu houd ik het daar even op haha! Ik ga het mijn vriend vanmiddag vertellen. Eerst even een shirtje scoren voor mijn zoontje met de tekst “broer”. Ben heel benieuwd hoe hij zal reageren! Ik heb gezegd dat ik ongesteld ben omdat hij heeeel ongeduldig elke 2 uur vroeg of ik al ongesteld was. Dus hij zal het eerst wel even niet geloven 🤭 Hoe hebben jullie het je partner verteld?

3 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

Gefeliciteerd allen!! Ik ben 25 juli uitgerekend volgens de site. Maar da ...
Gefeliciteerd ik gaf mijn man dit rompertje🥰

3 jaar geleden

Wat leuk allemaal gefeliciteerd! Ik heb gister met 10dpo een vroege zwangerschapstest van sensitest gedaan en kreeg dit resultaat. Zondag is pas mijn NOD en ben volgens berekening nu 4 wkn. Hopen op een plakker. 🙏🏻

3 jaar geleden

Hoi hoi, Zou ook graag mee kletsen. Uitgerekend op 26 juli. Ronde 2 IVF verse terugplaatsing. We weten het al even ivm overstimulatie en een ziekenhuis opname. Bij ons weten er al een aantal het omdat ik ben opgenomen in het ziekenhuis. Mijn buik is door het vocht zo dik dat ik wel 6 maanden zwanger lijk...daar konden we niet echt omheen 😅 Ik heb steeds samen met mijn partner getest 🥰

3 jaar geleden

Gisteren mijn vriend verteld. Vond ik heel spannend omdat we niet echt aan het proberen waren, maar hij was heel blij. Ik heb wel een soort paniek dat het nu echt gaat gebeuren, maar tegelijkertijd ook heel veel zin in en dankbaar dat het mocht lukken. Klachten heb ik nog niet. Ben nu 4+2 weken. Zometeen maar even de verloskundige bellen😇

3 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

Gefeliciteerd allen!! Ik ben 25 juli uitgerekend volgens de site. Maar da ...
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb hem hiermee verrast. In het doosje zat een rompertje met baby 2023, mijn cb test en z'n favoriete chocolade 😊

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik deed vanmorgen een positieve test (en omdat ik het niet kon geloven nog eens 2 🤭) Volgens de app zou ik 29 juli uitgerekend zijn. Ik was nog niet overtijd maar kreeg gisteravond ineens heel erg het zuur van alles wat ik at en dronk en dat is wat ik van mijn eerdere 2 zwangerschappen kom herkende dus vanmorgen toch maar een vroege test gedaan. Onze eerste zwangerschap eindigde helaas in een miskraam met 8,5 week. Daarna vrij snel weer opnieuw zwanger geraakt en die zwangerschap ging wel goed, onze dochter is inmiddels 9 maanden. Ik hoop zo dat deze zwangerschap ook weer goed blijft gaan maar merk wel dat de angst er toch ook weer is dat het mis kan gaan. Hebben jullie meer kinderen al of wordt dit voor jullie de eerste? 😊