1050 Reacties

één jaar geleden

Leuk! 15 juli uitgerekend🥰 Buikje niet echt te zien aangezien ik wat voller ben van mezelf 🤭 Klachten vooral: last van borsten, maagzuur, opgezette buik, heeel moe (inclusief warm hoofd 's avonds), stemmingwisselingen 🙈 Nog 12 dagen tot de eerste echo 😍🍀🤞

één jaar geleden

Leuk! Ik ben 11 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Ik heb op 28 november de eerste echo, heel spannend! Ik heb nog niet heel veel klachten, vooral wat vermoeider en last van mijn borsten.

één jaar geleden

Ik ben 16 juli uitgerekend 🙏🏻

één jaar geleden

Leuk idee! Ik ben volgens mijn berekeningen 11 juli uitgerekend 🥰

één jaar geleden

Gezellig! Ik ben 14 juli uitgerekend tot nu toe. Over 9 dagen de eerste echo bij 6+2. Klachten ook inderdaad moe, zere tepels, maagzuur, gekke darmen, en ook een warm hoofd af en toe! Vorige zwangerschap helaas uitgelopen op een buiten baarmoederlijke zwangerschap, dus nu heel spannend of het op de goede plek zit... wel een beter gevoel erover en geen bloedverlies wat ik toen wel had. 1e kindje, 2e zwangerschap.

één jaar geleden

Ik ben 14 juli uitgerekend, wel pas 15 december de eerste echo. Hoe krijgen jullie hem zo vroeg gepland?🥹😍

één jaar geleden

Ik ben 11 juli uitgerekend van ons 2e kindje.🥰❤️. 16 november eerste echo dus heel spannend...

één jaar geleden

Ik ben 10 juli uitgerekend! Heb op dit moment vooral “last” van hele erge vermoeidheid, pijnlijke borsten en maagzuur. Woensdag 23 november is m’n eerste echo. Super spannend! We hebben het direct aan onze ouders verteld en aan een vriend+vriendin! Zo bijzonder allemaal 🥰

één jaar geleden

Reactie op Leylap

Ik ben 11 juli uitgerekend van ons 2e kindje.🥰❤️. 16 november eerste echo ...
Mijn klachten zijn pijnlijke borsten, opgezette buik, en veel last van obstipatie.. verder gelukkig prima. 🥰

één jaar geleden

Leuk! Ik ben 13 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe pijnlijke borsten, vaker trek in eten, vermoeidheid in de avond, bij vlagen soms wat misselijk gevoel en vandaag merkte ik een pijnlijke onderrug op. Volgens mij mag ik niet klagen, maar we zijn nog maar op 5+3 weken...🙂

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Leuk! Ik ben 13 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe pijnlijk ...
O en trage darmen/obstipatie. ZO vervelend! Hallo opgezette buik 😵‍💫

één jaar geleden

Ja fijn! Ik ben ook 13 juli uitgerekend en op 5 december eerste echo van ons 1e kindje. Niemand weet het nog in onze omgeving; ingewikkeld, maar ook ergens stiekem best leuk om listen en leugentjes te verzinnen😈 vanavond alcoholvrije prosecco en 0.0 bier laten schenken in een normaal glas door het barpersoneel 😂 Ik herken veel van jullie symptomen. Die obstipatie is vreselijk, want daardoor nog meer last van een opgeblazen buik. Verder sneller buiten adem en moe aan het einde van de dag. En die tieten, foi. Groot! 😂 Maar totaal geen last van misselijkheid! Hebben jullie ook steeds zo’n dorst? M’n lippen lijken veel voller en m’n huid is juist minder vet dan normaal; herkenbaar? Dat vind ik allemaal best mooi hahaha

één jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal 😂 Pijnlijke borsten en tepels, super moe maar desondanks toch slapeloosheid. Zijn jullie ook bang om heel enthousiast te zijn? Ben echt zo bang dat het een miskraam wordt of dat het hartje niet klopt…

één jaar geleden

Reactie op poppybaby

Ik ben 14 juli uitgerekend, wel pas 15 december de eerste echo. Hoe krijgen ...
Ik heb hem ook pas 15 december, had ook graag eerder gewild

één jaar geleden

Super leuk om alle verhalen te lezen! Ik ben 14 juli (zoals nog een aantal van jullie) uitgerekend. Dit wordt mijn tweede kindje. Mijn dochter is van 28 juli 2021 dus er komt een tweede julikind aan😊 Iemand leuke ideeën om het bekend te maken? Afgelopen keer met kerst bekend gemaakt. Dat wil ik nu weer doen.

één jaar geleden

Reactie op Newborn1

Super leuk om alle verhalen te lezen! Ik ben 14 juli (zoals nog een aantal ...
Gefeliciteerd! Wij gaan t ook met kerst doen, dmv een quiz boordevol hints en eindigen dan wss met een foto van de echo🤭

één jaar geleden

10 juli uitgerekend, tweede kindje. 2 december de eerste echo. Mijn dochter is afgelopen maandag 1 geworden 🥰 Alleen last van vermoeidheid en slecht slapen. Verder moet ik mezelf er af en toe aan herinneren dat ik zwanger ben. De vorige zwangerschap begon zoooo anders; toen had ik enorm pijnlijke borsten en begon de misselijkheid al vroeg, naast de vermoeidheid.

één jaar geleden

Reactie op SLR2022

Heel herkenbaar allemaal 😂 Pijnlijke borsten en tepels, super moe maar des ...
Ja dat gevoel herken ik wel. Heb het idee dat het wel goed zit, maar ergens wil je inderdaad nog niet te hard van stapel lopen

één jaar geleden

Ik ben 12 juli uitgerekend volgens mijn berekening, dit is ons tweede kindje en merk nu al dat sommige kledingstukken niet lekker zitten

één jaar geleden

Dag iedereen! Ik ben uitgerekend op 12 juli. Het is allemaal heel spannend, want we hebben nog geen kinderen en vorige maand had ik een miskraam (Verrassend snel dus opnieuw zwanger!!). We zijn enorm blij en verlangen enorm naar een baby! Ik heb toch ook wat last van kwaaltjes. Ik heb een opgezette buik (dat vind ik momenteel het lastigste), last van vermoeidheid, gevoelige borsten, soms pijn aan onderrug en af en toe misselijk, slecht slapen. Wat een verschil met mijn vorige zwangerschap waarbij ik bijna niets voelde. Dus eigenlijk heel blij met de kwaaltjes 🤪 30 november eerste echo! Ongeduldig nu afwachten 🤞🤞😍