Ik heb geen oplossing maar herken het wel! Krijg er helemaal de kriebels van. Hier lijkt het wel weer minder te worden nu de tandjes verder door gekomen zijn. Misschien gaf het wat verlichting bij de pijn of jeuk aan het tandvlees?
Herkenbaar. Vreeeselijk. Word er helemaal naar van. Vriendin van mij haar dochter deed het ook en is ermee gestopt toen alles door was. Haar dochter heeft nu met 1.5 jaar het hele gebit en doet het niet meer. Mijn dochter heeft pas 4 tanden met 1 jaar dus hopelijk stopt het hier sneller
Heeft ze hier bij de eerste 4-8 tanden ook gedaan. Verschrikkelijk. Echt kippenvel op m'n armen steeds. Ze is er uiteindelijk met een tand of 8 mee gestopt. Inmiddels heeft ze bijna al haar tanden en kiezen en doet ze het nooit meer.
Same. Zoontje is nu 13 maanden sn heeft al paar maanden 8 tanden (4 boven en onder) en nu hij weer tandjes en 2 kiesjes erbij krijgt is hij erg jengelig en doet ook aan knarsentanden. Best hard, volgens mij. Een naar geluid. Ik geef hem dan gelijk een bijt speeltje (siliconen lepel werkt erg goed) wn of probeer hem af te leiden met gekke geluiden.
Mijn man knarst ook met zijn tanden dus hij heeft het van hem 🫣🤣 ohjee, ik hoop dat het over gaat als de tanden helemaal doorzijn gekomen!