13 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Niet speciaal een kolftas, maar wel goede reviews gelezen, dus heb deze bes ...
Deze kwam ik inderdaad ook tegen.. is wel een optie, denk dat de kolf hier ook gewoon in past. Benieuwd wat je ervan vindt, laat je het weten?

2 jaar geleden

Reactie op Gonnie82

Deze kwam ik inderdaad ook tegen.. is wel een optie, denk dat de kolf hier ...
Zal ik doen!

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn eerste altijd een grote tas gebruikt die ik sowieso mooi vond (en dus ook nog als gewone tas ipv kolftas kan gebruiken) en waar alles in paste. Dus kolf inclusief zo’n koeltasje met koelelement van Medela. Altijd erg tevreden mee geweest, dus ga ik nu bij de tweede weer gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Zal ik doen!
Ben ook benieuwd !!

2 jaar geleden

Ohja ik heb een vet handige via Amazon. Plek voor mijn kolf, voor flesjes etc en onderin koelvak dus heb dan alles mee! (Ik doe m’n melk in van die speciale zakjes zodat ik meer ik de vriezer kan passen 😬😬). Ik ga de link zoeken!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ohja ik heb een vet handige via Amazon. Plek voor mijn kolf, voor flesjes e ...
Gevonden Viedouce Borstkolf Rugzak, Multifunctionele Waterdichte Oxford Luiertas, Lunchtas Thermische Rugzakken, Isolatietas Picknicktas, Reisluiertas, Koeltassen, Maaltijdzak (Zwart,8L) https://amzn.eu/d/69cIjaM

2 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Gevonden Viedouce Borstkolf Rugzak, Multifunctionele Waterdichte Oxford L ...
Wat ik fijn hieraan vind is dat ik hem na bv nog kan gebruiken als lunchtas!🥳

2 jaar geleden

Reactie op Gonnie82

Deze kwam ik inderdaad ook tegen.. is wel een optie, denk dat de kolf hier ...
Ik had deze toevallig al als lunchtas en gebruik het nu ook als kolftas. Houdt de flesjes zeer goed koud. Ik gebruik wel andere koelelementen dan het kleintje dat er bij geleverd werd

2 jaar geleden

Ik ben hier ook naar aan het kijken maar nog niet over uit. Ik volg daarom even. Ik wil eigenlijk het liefst een waar ook mijn lunch en laptop in kan. Ik heb niet zo'n zin om met twee tassen te sjouwen. Misschien gewoon een rugzak dus? Als iemand tips heeft graag!

2 jaar geleden

Hij is binnen! Passen 4 flesjes van Medela in en dan kan je eronder nog een koelelement doen. In het voorvakje heb ik de kolf (Swing Maxi) maar het ritsje daarvan kan dan nét niet dicht. Maar dat vind ik geen probleem in ieder geval

2 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Hij is binnen! Passen 4 flesjes van Medela in en dan kan je eronder nog een ...
En natuurlijk kunnen de borst schilden met toebehoren er ook in, maar kan natuurlijk eventueel in een aparte tas