1301 Reacties

3 jaar geleden

Hebben jullie al dat je navel uit gaat zetten? Ik merk dat die van mij steeds minder diep wordt en ben echt benieuwd hoe het is als hij eruit gaat 'ploppen'. Doet dat zeer? Gebeurt dat van de een op andere dag, of is het geleidelijk?

3 jaar geleden

Hebben jullie al dat je navel uit gaat zetten? Ik merk dat die van mij stee ...
Mijn navel begint al naar buiten te komen ! Het was altijd een soort kratertje, maar daar is nu niks meer van over 🫣

3 jaar geleden

Reactie op Doppiej

Mijn navel begint al naar buiten te komen ! Het was altijd een soort krater ...
Hahah raar he, ik merk ook echt dat er een bobbel in mijn navel zit die steeds groter wordt en naar buiten gaat steken

3 jaar geleden

Ja mijn navel wordt wel met de week ondieper maar komt nog niet naar buiten. Misschien over een week of 2 😀 lijkt me zo gek om te zien haha

3 jaar geleden

Reactie op Is4b3l

Ja mijn navel wordt wel met de week ondieper maar komt nog niet naar buiten ...
Hahah ja gek he, ik ben wel heel benieuwd hoe het eruit komt te zien 😅

3 jaar geleden

Haha herkenbaar, mijn navel was altijd flink diep, maar begint nu echt heel ondiep te worden. Benieuwd hoe het uiteindelijk word😂

3 jaar geleden

Hihi, was ik bij de eerste ook bang voor, maar uiteindelijk zat die met 41+6 gewoon nog naar binnen maar wel super ondiep!

3 jaar geleden

Oh ik hoop zo dat mn navel niet gaat ploppen 🙈 ik heb al vanaf kinds af aan zoals ik het zelf noem een navelfobie hahaha word er ook altijd mee geplaagd. Ik vind het vreselijk als iemand aan mn navel zit dan kan ik bijna overgeven van dat nare gevoel. Ik vind het ook erg als iemand aan zn eigen navel zit haha ik moet er zelf ook om lachen. 🙈 Maar voor nu zit mn navel nog redelijk op zn plek en ik hooooop dat dat zo blijft haha.

3 jaar geleden

Die van mij komt er nu half uit prikken zegmaar. Bij m'n vorige zwangerschap is die door de vorm van 'mn buik en navel nooit 100% naar buiten gegaan, maar nu plopt die al veel sneller dus ben benieuwd wat het straks gaat geven als ik nog verder ben. Wat ik heel akelig vind is dat als ik moet lachen of m'n buik aanspan de navel aanzienlijk verder naar buiten komt. Maar pijn heeft 't nooit gedaan.

3 jaar geleden

Hebben jullie al babyshower gehad 😬😬?

3 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Nee! Komt nog wel denk ik, maar geen idee wanneer. Daar kan ik dus echt slecht tegen 🙃 En jij?

3 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Nee, ik denk ook niet dat ik die krijg :( ik vind het aan de ene kant wel heel jammer.

3 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Nee maar ik heb al wel een vermoeden dat die komt en ook wanneer. Ineens zegt een vriendin een high tea te willen in de stad op een heel specifieke datum. En laatst vroeg mijn vriend mij al naar de nummers van een aantal vriendinnen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Nee maar ga die denk ik ook niet krijgen, heb niet zo veel vriendinnen en mijn familie woont ver weg

3 jaar geleden

Reactie op Is4b3l

Nee! Komt nog wel denk ik, maar geen idee wanneer. Daar kan ik dus echt sle ...
Haha hier hetzelfde. Ik vraag steeds wanneer die is maar m’n vriend antwoord dan flauw met: ‘misschien wordt er wel helemaal niks georganiseerd’ haha. Maar ik weet gewoon dat ze er mee bezig zijn, voel het aan me water 🤣

3 jaar geleden

Nee, ik denk ook niet dat ik die krijg :( ik vind het aan de ene kant wel h ...
Oh nee waarom denk je dat ? :-(

3 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Nee maar ik heb al wel een vermoeden dat die komt en ook wanneer. Ineens ze ...
Haha ja dat soort dingen vallen nu wel op!! 1 voordeel daaraan is wel je kan je leuk kleden etc. 😬 niet dat je daar in je gym outfit aankomt ofzo haha. Daarom zou ik ook wel willen weten waar en wanneer… heb ook een leuke blauwe dress besteld haha.

3 jaar geleden

Reactie op manonw1992

Nee maar ga die denk ik ook niet krijgen, heb niet zo veel vriendinnen en m ...
Zeg nooit nooit !! 😌

3 jaar geleden

Reactie op DTlove92

Oh nee waarom denk je dat ? :-(
Vriendin die me erover vroeg is nu zelf zwanger en die heeft een hg zwangerschap. Dus is niet helemaal in staat om iets te organiseren. Denk verder niet dat mijn moeder of zussen wat organiseren.. of ze moeten het echt in het geheim doen..

3 jaar geleden

Trapt jullie baby soms ook tegen je longen aan? Zo voelt het bij mij in ieder geval een beetje. Voelt heel naar.... Wat doen jullie daartegen?