335 Reacties

6 maanden geleden

Bij welk merk vallen de broekspijpen lang(er)?

6 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Ik vind de broeken van Babystyling lang vallen. Ze zijn wel smal, dus bij twijfel sowieso een maatje groter nemen. En anders H&M

6 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Ik vind de broeken van Babystyling lang vallen. Ze zijn wel smal, dus bij t ...
Lang maar zitten wel strak. Of mijn baby is gewoon te dik. Ik vind dat ze leuke kleding heb, maar je kan er niet heel lang mee.

6 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Hier een dochter met lange benen. Hier zijn het de broekjes van Name It die het langste zijn en daarmee ook het langst mee gaan.

6 maanden geleden

Maken jullie je kindje wakker als deze een lange dut doet? Hier doet ze 2 dutjes van ongeveer 2 a 3 uur. Ze is nu 10 maanden en de keren dat ik in de nacht langer dan 2 uur heb geslapen zijn op één hand te tellen. Ik begin te twijfelen of het niet komt dat ze overdag teveel slaapt en ik haar na een bepaalde tijd moet wakker maken. Dit doen we niet omdat ik veel hoor dat slapen doet slapen en de opvang geeft ook aan geen kindjes wakker te maken omdat laten slapen beter is.

6 maanden geleden

Reactie op Munkie

Maken jullie je kindje wakker als deze een lange dut doet? Hier doet ze 2 d ...
Wij laten ons kindje overdag max 3 uur slapen. Meestal een dutje van 2 uur en een dutje van 1 uur. We merken dat dit een positief effect op de nacht heeft

6 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Wij laten ons kindje overdag max 3 uur slapen. Meestal een dutje van 2 uur ...
Wij houden ook 3-3,5 uur in totaal overdag aan als max. (11 maanden)

6 maanden geleden

Zijn er ook andere kindjes die tot nu toe nooit hebben doorgeslapen? Mijn zoontje krijgt vast voeding, water, en ong. 3/4 flesjes op een dag (eentje hiervan is in de nacht). Maar ik merk echt dat het nog steeds niet kunnen slapen mij opbreekt😅

6 maanden geleden

Reactie op Aprillia

Zijn er ook andere kindjes die tot nu toe nooit hebben doorgeslapen? Mijn z ...
Mijn dochterje dus😅 Sporadisch heeft ze een keer doorgeslapen, maar meestal komt ze om de 2 uur nog in de nacht. Ik begin ook echt te merken dat het lichamelijk begint op te breken. Hier ook nog de pech dat ze zich niet door papa laat troosten. Hij doet echt hard z'n best en blijft proberen, maar ik ben toch uiteindelijk diegene die haar in slaap moet krijgen weer.

6 maanden geleden

Reactie op Aprillia

Hier ook nog nooit een volledige nacht zelf doorgeslapen. 1x van 19:30-03:30 en 1x van 23:00-05:00. Maar we slapen het grootste deel van de nacht samen, daardoor trek ik het nog steeds haha.

6 maanden geleden

Reactie op Aprillia

Wij gaven ook heel lang nog 3/4 flesjes per dag. Sinds we ongeveer 2 weken zijn gaan afbouwen met overdag 1 flesje eraf halen en vervangen door vast voedsel merk ik dat hij nu regelmatig doorslaapt tot 06.00. Daarvoor werd die altijd wakker voor de fles ‘s nachts.

6 maanden geleden

Reactie op Jalad

Hier ook nog nooit een volledige nacht zelf doorgeslapen. 1x van 19:30-03:3 ...
Hier precies zo!

6 maanden geleden

Reactie op Riess

Hier precies zo!
En samen slapen ook echt de oplossing want dan komt ze met geluk maar 1x (in eigen bedje om het uur)

6 maanden geleden

Reactie op Jalad

Hier ook nog nooit een volledige nacht zelf doorgeslapen. 1x van 19:30-03:3 ...
Hier was het vannacht ineens een ruk van 23 uur tot 4.45 uur😱 alleen daarna niet meer verder willen slapen, ook niet samen😅 Dus vandaag de dag maar gestart om 4.45 uur.

6 maanden geleden

Reactie op Munkie

Hier was het vannacht ineens een ruk van 23 uur tot 4.45 uur😱 alleen daarn ...
Mijlpaal en jammer tegelijk! 🤪

6 maanden geleden

Ik heb per ongeluk de dental fopspeen 12+ maanden gekocht van difrax alleen wil mijn zoon deze niet. Hij zit nog nieuw in de verpakking zie net pas dat het de verkeerde is. Iemand die ik hier blij mee kan maken? Ik woon in omgeving waalwijk

6 maanden geleden

Reactie op Jalad

Mijlpaal en jammer tegelijk! 🤪
Het wordt gekker hier. We hebben geslapen van 00.30 tot 7.00. Dat is echt dus nog nooit gebeurd😱😱 normaal komt ze zeker nog voor 1 of 2 voedingen.

6 maanden geleden

Onze dame begint steeds avontuurlijker te worden door veel te kruipen, te staan en te cruisen. Nu het weer beter wordt komt ze ook vaker buiten. Vooral op de opvang. Hebben jullie een tip voor buiten 'schoentjes' zodat ze voldoende grip heeft. Haar sokken blijven niet zitten en met blote voeten gaan haar voetjes kapot.

6 maanden geleden

Reactie op Munkie

Het wordt gekker hier. We hebben geslapen van 00.30 tot 7.00. Dat is echt ...
Je moet vaker komen 'klagen' hier over dat soort dingen 🤣 Net als met de korte slaapjes overdag. Dat ging ook ineens van de één op de andere dag beter nadat je er hier over geschreven had, haha!

6 maanden geleden

Wat is een leuk cadeautje voor een meisje van 2 jaar? Tot ong. € 15 ?