335 Reacties

6 maanden geleden

Zijn er nog andere kindjes die opeens wat huilerig zijn in de nacht!

6 maanden geleden

Reactie op Aprillia

Zijn er nog andere kindjes die opeens wat huilerig zijn in de nacht!
“Wat huilerig” is een understatement 🥲 sinds hij kan staan/kruipen is het drama hier.

6 maanden geleden

Mijn dochter is 10 maanden en drinkt nog elke dag om de 4u de fles dus ook in de nacht. De nachten begin ik me echt zorgen over te maken. Volgens mij hoort het niet echt meer op deze leeftijd maar ze drinkt alles netjes op en eet overdag ook uitstekend. Is dit normaal..? Ik probeer sinds gister wel voor elke nacht 10cc minder te geven

6 maanden geleden

Reactie op Djax23

Mijn dochter is 10 maanden en drinkt nog elke dag om de 4u de fles dus ook ...
Mijn zoontje drinks soms om de vier uur/ en soms zes. Hij heeft echt behoefte aan die fles. Sommige kindjes zijn sneller met afbouwen uit hunzelf en andere niet😊

6 maanden geleden

Reactie op Djax23

Mijn dochter is 10 maanden en drinkt nog elke dag om de 4u de fles dus ook ...
Och, daar zou ik me geen zorgen over maken. Zeker niet als ze overdag daarnaast ook nog goed eet. Melk is super gezond joh. Fijn dat ze het nog graag drinkt :) Hier borstvoeding maar gemiddeld 's nachts ook zo om de 4 uur drinken.

6 maanden geleden

Ik denk dat ik wat betreft opvoeden al steken heb laten liggen. Ik snap wat hiervoor nodig is (meegekregen op de studie, maar ik merk nu ikzelf een kind heb dat ik soms door vermoeidheid minder consequent ben. Ook bijvoorbeeld in de auto of wagen, dit vind ze vreselijk, dus doe of geef ik dingen om haar erin te kunnen vervoeren (autostoel) of erin te kunnen houden (kinderwagen). Ze is inmiddels 11 maanden. Wie herkent dit ook bij zichzelf? Wie heeft er tips om sterk te blijven haha! 😁

6 maanden geleden

Wij gaan een dezer dagen de uitnodigingen voor de eerste verjaardag van ons zoontje versturen. Het liefst geven we dan meteen op een subtiele manier aan dat we liever geen speelgoed of kleding voor ons zoontje willen. Heeft iemand een goed idee om dit op een subtiele manier aan te geven?

6 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Wij gaan een dezer dagen de uitnodigingen voor de eerste verjaardag van ons ...
Ik heb wel eens een kaartje met een qr code gehad met een wensen site erop. Vond ik helemaal niet raar en superhandig!

6 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Wij gaan een dezer dagen de uitnodigingen voor de eerste verjaardag van ons ...
Bij ons hebben we een link naar lijstje.nl gedaan, zo krijgt mijn zoontje hopelijk wat hij kan gebruiken en niet het zoveelste knuffeltje of speelgoedje waar hij nauwelijks naar omkijkt 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Np22

Ik heb wel eens een kaartje met een qr code gehad met een wensen site erop. ...
Ja, kort nadat ik de vraag had gepost heb ik besloten om maar gewoon wat cadeauwensen aan te geven. Wel zo makkelijk 🤗

6 maanden geleden

Wat gebruiken jullie voor het zwemmen met babies qua band? Heb nu die Intex maar is een swimtrainer het geld waard? Lijkt me dat ze iets vrijer kunnen bewegen

6 maanden geleden

Reactie op Riess

Wat gebruiken jullie voor het zwemmen met babies qua band? Heb nu die Intex ...
Swimtrainer zijn wij in ieder geval tevreden over! Ze staan ook wel op Vinted voor goede prijsjes

6 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Bij welk merk vallen de broekspijpen lang(er)?
Name it, vind ik lang vallen en smal!

6 maanden geleden

Welke autostoel kunnen jullie mij adviseren (budget: max 175, niet veel, maar hopelijk wel iets voor te vinden). Ik kom er online niet uit! Zoek echt een stoel waar ze comfortabel in kan zitten. Iemand goede tips voor mij?

6 maanden geleden

Reactie op Riess

Wat gebruiken jullie voor het zwemmen met babies qua band? Heb nu die Intex ...
Ik heb een swimtrainer gekocht via vinted. Qua houding heel goed! Na 10 minuten had ik de behoefte om haar weer bij me te hebben ivm de drukte in het zwembad . Onze kleine vond het wel leuk erin!

6 maanden geleden

Reactie op issaa

Welke autostoel kunnen jullie mij adviseren (budget: max 175, niet veel, ma ...
Wij hebben zelf de Joie i-spin 360, maar die was duurder. Hetzelfde merk heeft ook nog andere stoeltjes. Is wel een Duitse site, maar misschien ook in NL verkrijgbaar: https://joiebaby.com/de/everystagefx-kindersitz?gad_source=1#color=27&gclid=EAIaIQobChMIxaDhha7ehgMVfzwGAB0NSQXUEAQYBCABEgIU0_D_BwE

6 maanden geleden

Reactie op issaa

Welke autostoel kunnen jullie mij adviseren (budget: max 175, niet veel, ma ...
Wij hebben voor beide meiden de maxi cosi axiss. Super fijn dat je hem kan draaien en je kan hem kantelen zodat ze lekker kunnen slapen. Vind hem top en kan geen min punten bedenken. https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/autostoelen-groep-1/maxi-cosi-axiss-129916.html

6 maanden geleden

Mijn dochter wordt tussen 6 of 7 wakker. Zij doet dan haar dutje om 10u en slaapt zo door tot 12/ half 1. Pas om 5u wilt ze opeens slapen😅 terwijl wij ongeveer 7 of 8u haar bedtijd aanhouden. Wat gaat hier mis..

6 maanden geleden

Reactie op Djax23

Mijn dochter wordt tussen 6 of 7 wakker. Zij doet dan haar dutje om 10u en ...
Proberen het ochtenddutje in te korten tot 11u/11.30u?

6 maanden geleden

Reactie op Djax23

Mijn dochter wordt tussen 6 of 7 wakker. Zij doet dan haar dutje om 10u en ...
Wij houden het 2/3/4 ritme aan. Werkt goed. Dus 07:00 wakker, 2 uur later slapen om 09:00, slaapt ze meestal tot 11:00 en dan 3 uur er tussen laten, om 14:00 slaapt ze nog 1 a 1,5 uur en dan om 15:30 is ze nog 4 uur wakker tot 19:30