335 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Ada3
Gebruiken jullie zo een uv werend t-shirt voor je kleintje? Wij overwegen h ...
Hier wel gedaan, kan hij lekker in de tuin in het water spelen. En niet constant in hoeven smeren vanwege het water. Bij de scapino zwembroekje en 't shirt gehaald ervan. Lekker 2 maten te groot weet ik zeker dat ie de hele zomer doorkomt
5 maanden geleden
Reactie op Caatje1988
Hier wel gedaan, kan hij lekker in de tuin in het water spelen. En niet con ...
Zwembroek met t-shirt dus korte mouwen. (Lange mouwen hadden ze niet😅). Maar als ik nog zo'n zwempakje tegenkom in een leuke jongens patroon krijgt hij ook lange mouwen
5 maanden geleden
Reactie op Riess
Meer moeders die zo emotioneel zijn rond de eerste verjaardag? 🥹
Jah🥹
5 maanden geleden
Reactie op Ada3
Gebruiken jullie zo een uv werend t-shirt voor je kleintje? Wij overwegen h ...
Ja super handig. Minder smeren en goed beschermd. Ik had van alles gezien aan pakjes met lange mouwen. Duurzame stoffen etcetera, uiteindelijk HEMA gekozen in een ruim maatje
5 maanden geleden
Hier zwemset van prenetal, hoedje vind ik vooral zo een uitkomst ook voor zijn oortjes! Echt top
5 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Mijn zoontje gaat overdag (over het algemeen) prima slapen. Maar savonds en ...
Hebben wij ook een tijdje gehad. Voorheen geen enkel probleem en goede slaper en ineens mochten we s avonds niet weggaan. Was echt drama en keihard huilen. Hebben toen gewoon stoel naast zn bed gezegd en bij elk huiltje gezegd dat we er gewoon zijn en dan duurde t vaak max een halfuur en ging die alsnog slapen. Denk bij ons dat het vooral de verlatingsangst was in combinatie met snelle ontwikkeling en daardoor met zichzelf in de knoop ook. Misschien kun je zoiets proberen? 🙂
5 maanden geleden
Reactie op Hel1J
Oh ja dat was ik haha per ongeluk in verkeerde topic geplaatst dus toen ber ...
En hier dus per ongeluk op de link geklikt, oeps😂
Zal ik mijn link even hier plaatsen, dan kun je ze terugkrijgen en opnieuw de link delen om zo iemand blij te maken die er wel iets aan heeft😊