335 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Mijn zoontje gaat overdag (over het algemeen) prima slapen. Maar savonds en ...
P.s. sliep voorheen wel door maar echt al 1,5 maand gezeik 🥲

5 maanden geleden

Gebruiken jullie zo een uv werend t-shirt voor je kleintje? Wij overwegen het aan te kopen voor als hij in zwembadje in de tuin zit te ploeteren of voor als we naar buitenzwembad zouden gaan ofzo. Is het de moeite? Best korte of lange mouwen?

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Gebruiken jullie zo een uv werend t-shirt voor je kleintje? Wij overwegen h ...
Zeker! Hier nu warmte uitslag/zonne allergie. UV pakje gekocht met lange mouwen, top

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Hier wel gedaan, kan hij lekker in de tuin in het water spelen. En niet constant in hoeven smeren vanwege het water. Bij de scapino zwembroekje en 't shirt gehaald ervan. Lekker 2 maten te groot weet ik zeker dat ie de hele zomer doorkomt

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hier wel gedaan, kan hij lekker in de tuin in het water spelen. En niet con ...
En heb je dan lange of korte mouwen?

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hier wel gedaan, kan hij lekker in de tuin in het water spelen. En niet con ...
Zwembroek met t-shirt dus korte mouwen. (Lange mouwen hadden ze niet😅). Maar als ik nog zo'n zwempakje tegenkom in een leuke jongens patroon krijgt hij ook lange mouwen

5 maanden geleden

Mijn zoontje zit heel vaak met zijn mond open (ik herken dat wel van mezelf vroeger). Is dat heel erg?

5 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Mijn zoontje zit heel vaak met zijn mond open (ik herken dat wel van mezelf ...
Ademt hij dan ook door z’n mond ipv neus?

5 maanden geleden

Meer moeders die zo emotioneel zijn rond de eerste verjaardag? 🥹

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Jah🥹

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ja super handig. Minder smeren en goed beschermd. Ik had van alles gezien aan pakjes met lange mouwen. Duurzame stoffen etcetera, uiteindelijk HEMA gekozen in een ruim maatje

5 maanden geleden

Hier zwemset van prenetal, hoedje vind ik vooral zo een uitkomst ook voor zijn oortjes! Echt top

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Pfff hou op met me 😂 zaterdag wordt hij 1 en zodra ik maar aan zn verjaardag denk begin ik al bijna te janken 😂 ben hier niet klaar voor hoor..

5 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Mijn zoontje gaat overdag (over het algemeen) prima slapen. Maar savonds en ...
Hebben wij ook een tijdje gehad. Voorheen geen enkel probleem en goede slaper en ineens mochten we s avonds niet weggaan. Was echt drama en keihard huilen. Hebben toen gewoon stoel naast zn bed gezegd en bij elk huiltje gezegd dat we er gewoon zijn en dan duurde t vaak max een halfuur en ging die alsnog slapen. Denk bij ons dat het vooral de verlatingsangst was in combinatie met snelle ontwikkeling en daardoor met zichzelf in de knoop ook. Misschien kun je zoiets proberen? 🙂

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Hier ook! Vind het ook gewoon niet leuk dat ze 1 word hahaha, wil gewoon nog even die kleine baby! Voor m’n gevoel is ze 2 maanden geleden pas geboren 😂😭😭

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Hier ook vrijdag wordt ze 1 en ondanks dat de dagen in het begin wel eens oneindig leken is het toch voorbij gevlogen.. 🥲 het gaat echt veel te snel.

5 maanden geleden

Iemand deelde hier net een link van zegels en mijn kleintje raakte de link aan dus ik heb nu de zegels😅🙈 heb er zelf alleen weinig aan. Kan ze nu alleen niet teruggeven, omdat bericht weg is en ik dus niet kan reageren😅

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Iemand deelde hier net een link van zegels en mijn kleintje raakte de link ...
Oh ja dat was ik haha per ongeluk in verkeerde topic geplaatst dus toen berichtje verwijderd 😂

5 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Oh ja dat was ik haha per ongeluk in verkeerde topic geplaatst dus toen ber ...
En hier dus per ongeluk op de link geklikt, oeps😂 Zal ik mijn link even hier plaatsen, dan kun je ze terugkrijgen en opnieuw de link delen om zo iemand blij te maken die er wel iets aan heeft😊

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

En hier dus per ongeluk op de link geklikt, oeps😂 Zal ik mijn link even hi ...
👍🏻