342 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op issaa

Ladies, ik dacht dat de slaapregressie/sprongetje was geweest. Ze sliep nam ...
Kan het ook zijn dat je kindje in de overgang naar 1 slaapje zit? Mijn dochter slaapt overdag ook maar 2x1 uur

5 maanden geleden

Hoi! Welk zuignap bordje werkt voor jullie op de stokke tray?

5 maanden geleden

Reactie op Myrthe1988NH

Maar echt! Zoveel geprobeerd, op de goedkope ikea stoel blijft veel meer goed zitten! Ik volg!

5 maanden geleden

Reactie op Myrthe1988NH

Geen een 😒 dat blad is te ruw voor zuignappen om goed te blijven zitten. Je hebt wel de neppe variant (playtray dacht ik) waar ze wel beter op blijven plakken had ik begrepen

5 maanden geleden

Hoi allemaal. Mijn zoontje heeft momenteel 39,5 gr koorts en ligt in een hydrofiele slaapzak te slapen (met luier, zonder romper). Kamer is 23 graden. Zou dat toch te warm zijn qua kleding? 😞

5 maanden geleden

Reactie op Is4b3l

Hoi allemaal. Mijn zoontje heeft momenteel 39,5 gr koorts en ligt in een hy ...
Ik denk dat het met hydrofiele slaapzak zo prima is hoor. Mijn zoontje was vorige week ziek en die had ik zelfs nog een romper met korte mouw erbij aan, en idd hydrofiele slaapzak. Beterschap! Hopelijk kunnen jullie allemaal een beetje slapen vannacht..

5 maanden geleden

Reactie op Jalad

Ik denk dat het met hydrofiele slaapzak zo prima is hoor. Mijn zoontje was ...
Dankje! Ik vind het altijd zo spannend met zulke hoge koorts...hopelijk kunnen we allemaal goed slapen nog inderdaad. En jij/jullie hopelijk ook 🙂 alles weer ok met je zoontje?

5 maanden geleden

Reactie op Is4b3l

Hoi allemaal. Mijn zoontje heeft momenteel 39,5 gr koorts en ligt in een hy ...
Arme jongen :-(. Lastig, maar ik zou persoonlijk echt even alleen in luier laten, zodat hij zijn warmte kwijt kan. Zo slaapzak is meestal toch minimaal 0.5TOG, ook al is de stof hydrofiel. Je zou dan even wekker kunnen zetten, om straks opnieuw zijn temperatuur te meten, en dan eventueel weer slaapzak aan...

5 maanden geleden

Reactie op issaa

Arme jongen :-(. Lastig, maar ik zou persoonlijk echt even alleen in luier ...
Ja inmiddels maar de slaapzak uitgedaan idd. Temp was opgelopen tot 39,7. Loeiheet. Vind het er alleen zoooo sneu uitzien in alleen een luiertje 😩 maar goed, hopelijk kan hij zo wel een beetje beter de warmte kwijt

5 maanden geleden

Reactie op Is4b3l

Ja inmiddels maar de slaapzak uitgedaan idd. Temp was opgelopen tot 39,7. L ...
Hoop dat de koorts inmiddels gezakt is. ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Riess

H&M?
Dank voor de tip nog! Zelf helemaal niet aan gedacht. Heb daar een leuke feestjurk kunnen scoren🤗

5 maanden geleden

Reactie op issaa

Hoop dat de koorts inmiddels gezakt is. ❤️
Wel gezakt maar zeker niet over helaas. Vandaag toch maar even de huisarts bellen. Liever nu nog even naar de eigen huisarts dan van het weekend naar de huisartsenpost.. lief dat je het vraagt!

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Dank voor de tip nog! Zelf helemaal niet aan gedacht. Heb daar een leuke fe ...
Ohhhh fijn 😻

5 maanden geleden

Hoe geven jullie je baby een flesje met pap? Bijvoorbeeld bambix? Ik gebruik difrax alleen gaat de pap er niet doorheen. Heb tuitje S en M al geprobeerd

5 maanden geleden

Reactie op Djax23

Hoe geven jullie je baby een flesje met pap? Bijvoorbeeld bambix? Ik gebrui ...
Je hebt speciale speen voor papfles, maat L is dat bij Difrax.

5 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Je hebt speciale speen voor papfles, maat L is dat bij Difrax.
Ik heb nu deze week havermoutpap gegeven met zo silicone knijpzakje, wij hebben deze : https://www.blabloom.com/nl/producten/liewood-silvia-silicone-smoothie-fles-2-pack-dusty-mintjojoba/40971/ Maar als je gewoon googelt op silicone knijpzakje vind je er verschillende. Ik vind het wel handig!

5 maanden geleden

Nog meer huizen waar het mega warm is? De babyfoon geeft aan dat het op m’n dochters kamer 29 graden is 😵‍💫. Hebben jullie tips om het iets koeler te krijgen? Heb een waaier op haar kamer, niet op haar gericht maar dat de lucht wat circuleert..

5 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Nog meer huizen waar het mega warm is? De babyfoon geeft aan dat het op m’n ...
Ja zelfde hier. Hebben hem gewoon met luier in bed gelegd. Zoontje wilde daarnet maar niet slapen. Nu poging 2 na terug even beneden gespeeld te hebben.

5 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Nog meer huizen waar het mega warm is? De babyfoon geeft aan dat het op m’n ...
Hier ook 28 graden. Geen tips helaas. Waaier staat hier ook aan, maar weinig effect voor de temperatuur. Arm kind heeft ook nog de waterpokken en die warmte met het zweten zorgt voor nog meer jeuk. Ga haar nu naar bed brengen met alleen luier en hydrofiel slaapzak. Ben zonder slaapzak bang dat ze zich helemaal kapot krabt.

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Hier ook 28 graden. Geen tips helaas. Waaier staat hier ook aan, maar wein ...
Oh wat sneu.. Succes voor jullie komende nacht(en) 🍀