342 Reacties
5 maanden geleden
Nog meer kleintjes die last hebben van diarree door het warme weer ? Of zal het toch iets anders zijn, 1 jaar verder vrolijk en goed eten.
5 maanden geleden
Hoi! Mijn zoontje is nu 13 maanden en hebben m vandaag voor t eerst in zn grotere bedje!
Vraag is: doe ik er een matrasbeschermer onder of niet (werd bij newborns afgeraden) en dit is er eentje van de ikea.
Hij zit er nu om maar neig ernaar m eraf te halen 😅
Alvast dank voor jullie reacties
5 maanden geleden
Reactie op ellehs89
Hoi! Mijn zoontje is nu 13 maanden en hebben m vandaag voor t eerst in zn g ...
Er bestaan ook matrasbeschermers met ventilerende stof. Zulke hebben wij vanaf het begin in gebruik. Misschien zou je dat kunnen helpen als je er dan een beter gevoel bij hebt
5 maanden geleden
Waar kopen jullie haarclipjes die goed blijven zitten? Liefst een fysieke winkel
5 maanden geleden
Reactie op meikenicolien
Waar kopen jullie haarclipjes die goed blijven zitten? Liefst een fysieke w ...
Geen fysieke winkel maar ik heb goede ervaringen met staartjes en strikjes online webshop!
5 maanden geleden
Wat voor melk geven jullie je kindjes? Mijn dochter wil niks weten van volle, halfvolle of magere melk zowel warm als koud niet..
5 maanden geleden
Iemand tips voor leuk speelgoed voor een kindje van 1? Wat vind jullie kleine écht leuk on mee te spelen? Hier is ie heel druk met muziekboekjes, blokjes en dingen om te stapelen zoals een ringenpiramide, maar ik zoek nog meer inspiratie 😊
5 maanden geleden
Ik heb voor mijn zoontje tweedehands een little people dierentuin jungle met veel zootalkers dieren gekocht. Als je de dieren op de knop zet maken ze geluid, en er zijn veel andere activiteiten mee te doen. Nu al een hit, ook al snapt hij nog niet alles. De boerderij van little people vindt hij ook erg leuk.
5 maanden geleden
Ik heb nog nooit pap gemaakt, zoontje is nu 12 maanden en wil het eens maken (olvarit acht granenpap).
Op de verpakking staat aanmaken met moedermelk of dreumesmelk (flesvoeding). Maar kan je het ook met normale melk aanmaken?
Ik maak namelijk het pak opvolgmelk op nu en stap dan volledig over op normale koemelk en soyamelk.
5 maanden geleden
Reactie op Lippie91
Ik heb nog nooit pap gemaakt, zoontje is nu 12 maanden en wil het eens make ...
Waarschijnlijk staat dat erop omdat zowel Olvarit als Nutrilon van Nutricia zijn. Maar kan idd gewoon !