10 Reacties

3 maanden geleden

Eigenlijk niks, als ik merk dat ze huid wat droger word pak ik de badolie voor baby's van de kruidvat om hem mee te wassen. Werkt top

3 maanden geleden

Wij smeren ons zoontje in met Vaseline cetomacrogol van het merk Livsane, aangezien hij last heeft van eczeem. Ik heb het op recept van de dermatoloog, maar mocht je huisarts het niet voorschrijven kun je het ook bij de apotheek kopen.

3 maanden geleden

Hier smeren we haar in met koelzalf op recept van de HA ook last gehad van eczeem. Ik zeg alleen hele tijd koezalf🤣🤣🤣. Werkt hier echt goed!

2 maanden geleden

Reactie op Kmchild

Hier smeren we haar in met koelzalf op recept van de HA ook last gehad van ...
Koelzalf op eczeem ja? Helpt dat?

2 maanden geleden

Al vanaf het begin smeren wij de La roche Posay lipikar en nooit een droge huid meer gehad!

2 maanden geleden

Ik vindt weleda echt top spul! Ook de billenbalsem.

2 maanden geleden

Reactie op MinneenLieven

Koelzalf op eczeem ja? Helpt dat?
Ja hielp hier super! Ik smeer mezelf er regelmatig ook mee in omdat ik ook een droge huid heb en soms jeukt.

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeJ1990

Ik vindt weleda echt top spul! Ook de billenbalsem.
Hier ook (tip: in duitsland bij de dm is alles van weleda voor de helft goedkoper, de grotere tube is daar bvb maar €7,95)

2 maanden geleden

Hier ook een dreumes met gevoeligheid voor eczeem bij lage weerstand en kou. Wij smeren 1x per dag weleda calendula gezicht en soms vaseline als het droog is. Verder 1x per 2 dagen een badje met pure badolie en na het bad pure babyolie.

2 maanden geleden

Reactie op Anne00

Hier ook een dreumes met gevoeligheid voor eczeem bij lage weerstand en kou ...
* De weleda calendula gezicht en vaseline smeren we in het gezicht/hals. De pure babyolie over het hele lichaam.