8 Reacties

3 maanden geleden

Ha, wij zijn wel van de wollen kleertjes , dus ik zou zelf in dit geval voor een wollen lange mouwen romper gaan onder zijn pyjama (bijv van Joha, die kriebelen écht niet). En idd een benen slaapzak, meyco heeft wel leuke: https://www.wehkamp.nl/meyco-gevoerde-baby-slaapzak-zebra-animal-grijs-16830638/?_gl=1*8v1d00*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwx4O4BhAnEiwA42SbVGFJGjBsatm057MommWtyfUYTLPhS-is5JZr1XyNS8cldDxUowntIBoCRLUQAvD_BwE

3 maanden geleden

Hij hebben een slaapzak met twee benen. Dan kan hij lekker vrij bewegen!

3 maanden geleden

Reactie op dille0407

Ha, wij zijn wel van de wollen kleertjes , dus ik zou zelf in dit geval vo ...
En leuke onesee misschien...?

3 maanden geleden

Zo'n slaapzak van Meyco met benen werkt hier perfect! Ze kan vrij rond bewegen en we doen er een maillot onder zodat de voetjes ook lekker warm blijven.

3 maanden geleden

Wij hebben wel een dekbed hoor. Werkt perfect. Neemt het deken wanneer ze koud heeft.

3 maanden geleden

Warm trainingspakje zo n huispakje zeg maar ideaal zit lekker los met slapen maar heerlijk warm

3 maanden geleden

Ik denk echt dat je moet kijken naar waar je kind aan toe is. Onze oudste, nu 2 jaar, wilde ook niet meer in een slaapzak slapen, die sliep vanaf 1,5 jaar onder een deken en dat gaat hartstikke goed

3 maanden geleden

Super bedankt voor de reacties! Ik denk dat wij toch eerst een keer een dekbedje gaan proberen. Twijfel of ik zo’n slaapzak van meyco wel aan ga krijgen. Ziet er overigens wel handig uit!