11 Reacties

één maand geleden

Ze slaapt wel goed

één maand geleden

Reactie op Lorenaxx1

Ze slaapt wel goed
Zolang ze goed slaapt en haar nek sochtends lekker warm aanvoelt zou ik er niets mee doen en misschien zelfs de verwarming uitlaten tegen die tijd want blijkbaar slaapt ze er goed mee😊

één maand geleden

Je zou altijd een elektrisch kacheltje neer kunnen zetten als het nog kouder wordt

één maand geleden

Wat doe je haar aan? Hier ook een slecht geïsoleerd huis.. Had voor dat ze naar bed ging de verwarming aan gehad zodat het lekker warm was, maar deze zet ik uit als ze gaat slapen. Rond 5u begon ze te mopperen (ik denk van de kou) en zag ik dat het 14 graden was 😓 Heb haar toen maar bij ons in bed gelegd en ze sliep als een blok verder. Ze heeft een romper/pyjama/winterslaapzak aan.

één maand geleden

Reactie op Loes2002

Wat doe je haar aan? Hier ook een slecht geïsoleerd huis.. Had voor dat ze ...
Haar bed heeft een schapenvelletje over haar matras Dan een fleece pijama Een dikke slaapzak 2 dekentjes haahhaha

één maand geleden

Reactie op Loes2002

Wat doe je haar aan? Hier ook een slecht geïsoleerd huis.. Had voor dat ze ...
Denk dat je een fleece pyjama moet kopen (primark heeft fijne) onze dochter heeft namelijk hetzelfde aan en ik haar kamer is het 17°c

één maand geleden

Ik ga meteen op pad vandaag! Bedankt haha. Ik ben ook nog niet echt voorbereid op deze kou in de nachten merk ik 😂

één maand geleden

Wij hebben dit afgelopen winter ook gehad door verbouwing. Een schapenvacht over het matrasje (let wel op dat dit bio is en niet met chemische producten is gebleekt en behandeld) dus speciaal voor baby’s. En dikke wollen pyjama (Joha), een wollen slaapzak (van Reiff 3,5 tog) en wollen dekentje. Dat ging prima. Omdat wol warmte regulerend is dus is het ook veilig ☺️

één maand geleden

Wij Hadden vorig jaar t dak eraf toen ze 6 mnd was in de winter...niet perse ideaal... Maar het bed opwarmen met n kruikje Winterslaapzak mer broekje en shirt was hier eigenlijk altijd prima en ik had zo n goedkoop electrisch kageltje gekocht In 10 min is je kamer echt prima verwarmd

één maand geleden

Reactie op Kimberly199127

Wij Hadden vorig jaar t dak eraf toen ze 6 mnd was in de winter...niet pers ...
Kacheltje

één maand geleden

Kachel aan