15 Reacties

3 maanden geleden

Heeft hij echt koud in de auto dan? Want zelf draag je wellicht ook geen jas in de auto als je tijdje moet rijden toch? Ik merk dat ons zoontje gewoon warm krijgt en dat ik hem zeker niet warmer moet kleden dan ons. En anders zou ik toch opteren voor dekentje of hydrofiele doek ofzo.

3 maanden geleden

In principe heb je niks nodig. Climate control aan en gaan, het is zo warm. Mocht je zelf onzeker zijn over de temperatuur dan zou je de jas andersom even aan kunnen doen.

3 maanden geleden

Aangezien het vooral gaat om de dikke/ puffy jassen heb ik een gevoerd vest gekocht voor de korte stukjes op koude ochtenden 😉

3 maanden geleden

Ik lees even mee. Als je een lang stuk rijdt is het natuurlijk niet zo gek om zonder jas in de auto te zitten, maar bij korte ritjes warmt de auto niet snel genoeg op. Daarbij vind ik het ook zo’n gehannes om m eerst een jas aan te doen om naar de auto te lopen en dan weer uit te doen als ik m in z’n stoeltje zet. Die tip met de jas achterstevoren vind ik zo gek nog niet!

3 maanden geleden

Misschien een stom idee, maar kan zo’n voetenzak ook niet in een autostoel? 😂

3 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Misschien een stom idee, maar kan zo’n voetenzak ook niet in een autostoel? ...
Zat ik serieus ook aan te denken

3 maanden geleden

Ik ben misschien de enige, maar ik rijd maar 10 minuutjes naar de opvang 's morgens en vind het dan ook niet super erg als zoontje het even klein beetje frisser heeft. We hebben het af en toe iets frisser en hoort erbij denk ik dan. Hij lijkt er niet bepaald last van te hebben.

3 maanden geleden

De rug zal warm genoeg blijven, gezien die kinderstoelen nou niet bepaald luchtig/ademend zijn😅 Als je een beetje handig bent is een dekentje in model omgekeerde jas ook makkelijk te maken, ( eventueel nog met band over rug voor de ukkies die alles aftrekken 😁) Foto plaatsen lukt niet (crasht app bij mij🤷) maar wil best beschrijving maken van wat ik in m'n hoofd heb qua patroon 😁 Lekker teddy stofje, en kkeine heeft het dan lekker warm in auto👍

3 maanden geleden

Reactie op UPM

Zat ik serieus ook aan te denken
Hmm ik ga het eens proberen dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik ben misschien de enige, maar ik rijd maar 10 minuutjes naar de opvang 's ...
Nouja straks als het echt gaat vriezen en je dus zonder jas richting de auto loopt en in een hele koude auto stapt lijkt me dat toch wat minder.. ik zit zelf dan ook lekker met een jas en sjaal in de auto en ik vind de kachel heel warm zetten persoonlijk niet zo prettig. En een deken of omgekeerde jas is hier echt zo uitgetrokken. De poncho lijkt me super want dan kun je daarmee naar de auto toe en dan daaronder de gordels dicht maken. Alleen dat ding is wel 80 euro en dat is nogal wat..

3 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Misschien een stom idee, maar kan zo’n voetenzak ook niet in een autostoel? ...
Er bestaan (naast voetenzakken voor in de groep 0 autostoel) ook voetenzakken voor in de buggy. Ik weet dat ze die van Koeka verkopen. Wellicht past dat dan in de vervolg autostoel? 🤔

3 maanden geleden

Een jasje/pakje van echt wol van bijvoorbeeld Baby Natura mag wel in de maxicosi. Is warmteregulerend dus lekker warm zonder dat hij het snel te warm heeft.

3 maanden geleden

Zelf nog geen ervaring mee maar ik deze langskomen. Ziet er wel handig uit https://www.bol.com/nl/p/bemini-reisponcho-9-36m-softy-jersey-natural/9300000119918583?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 maanden geleden

Gewoon zonder jas en dan de verwarming aan? 😅

3 maanden geleden

Onze dochter heeft vaak een fleece vestje van de H&M aan in de auto, vind ik ideaal! Zijn dun maar geven wel lekker net iets meer warmte