23 Reacties

3 jaar geleden

Dames in mijn omgeving hebben mij deze aangeraden!

3 jaar geleden

Ik heb pantsbroekjes voor de eerste paar dagen. Als de eerste dagen voorbij zijn, ga ik over op xl incontinentie verband. Veel fijner dan die in het kraampakket zitten.

3 jaar geleden

Ik heb pantsbroekjes voor de eerste paar dagen. Als de eerste dagen voorbij ...
Dus die van de afbeelding hierboven idd

3 jaar geleden

De Mady van de zeeman

3 jaar geleden

Heb de boxer van de zeeman aan . Diet zitten heerlijk

3 jaar geleden

Iedereen in mijn omgeving zweert bij die netbroekjes! Op aanraden heb ik er zelfs nog een hoop bijgekocht 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lentemorgen

Iedereen in mijn omgeving zweert bij die netbroekjes! Op aanraden heb ik er ...
Het is toch ook gewoon ervaren wat je zelf prettig vindt. Ik gebruik na de tena pants dagen ook liever de Mady van de zeeman met incontinentie inleggers erin. Volgens mij bij de kruitvat maar een vriendin van mij zweert ook bij de netbroekjes. Gewoon ervaren.

3 jaar geleden

Ik vond de netbroekjes wel fijn. Maar is denk ik zelf even ervaren..

3 jaar geleden

Uh kan ik niet m’n eigen onderbroeken straks meer aan dan? Dat wist ik niet.

3 jaar geleden

Reactie op Nina30

Uh kan ik niet m’n eigen onderbroeken straks meer aan dan? Dat wist ik niet ...
Gaat meer om dat er straks een mega kraam verband in moet passen 🙈

3 jaar geleden

Kruidvat mama boxers zijn super fijn. Waren vorige week 3 pakketjes voor 10€ dus 6 voor 10€ Heb ook bij de h&m wat ondergoed gehaald, zit mega lekker Heb ook nog wat boxers van de zeeman gekocht Ennnn En boxers (grote) besteld op shein en vandaag binnen gekregen op advies van diverse vriendinnen die aangeven dat dat echt wel fijn zit met kraamverband in de eerste week/weken Kan dus ff vooruit en bij elkaar alles denk 25€ 😂

3 jaar geleden

Dames even een ander vervelend feitje 75-85% van de vrouwen krijgt aan het eind van de zwangerschap en zeker na de bevalling aambeien…. Dan wil je ook geen strings of strak ondergoed aan 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op Nina30

Uh kan ik niet m’n eigen onderbroeken straks meer aan dan? Dat wist ik niet ...
Jawel hoor. Hier ook gewoon gedaan. Wel de degelijke "oma" onderbroeken dan.

3 jaar geleden

De Mady van de zeeman
Deze zitten echt super! Heb ze na mijn vorige bevalling gedragen. Vind ze erg prettig. Ook al waren die netbroekjes ook prima voor in het ziekenhuis

3 jaar geleden

Super bedankt voor de linkjes 🙏

3 jaar geleden

Hier ook een fan van de netbroekjes, had er gelijk meer gekocht!

3 jaar geleden

Reactie op Happyme1989

Hier ook een fan van de netbroekjes, had er gelijk meer gekocht!
Waar koop je deze??

3 jaar geleden

De Mady van de zeeman
Zelfde. Draag ze nu weer en tussen de zwangerschappen ook gedragen haha 😆 ze hebben hele saaie maar ook met leuke kant.

3 jaar geleden

Waar koop je deze??
2 jaar geleden heb ik ze bij de kruitvat gekocht, maar daar zie ik ze niet meer. Als je Googled op netbroekjes vind je ook wel andere.