12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb toevallig vandaag het kraampakket binnen gekregen. Ik heb voor de zekerheid maar het kraampakket voor een thuisbevalling gekozen, terwijl ik in het ziekenhuis moet bevallen. Maar je weet maar nooit natuurlijk? Bij mijn dochter 2 jaar geleden was er geen keuze, en toen hadden wij precies dezelfde inhoud als nu. En daar hebben wij ook echt wel veel van gebruikt. Als ik jou was zou ik kiezen voor het pakket voor een thuisbevalling!

3 jaar geleden

Ik kon niet eens kiezen tussen thuis of ziekenhuis hoop maar dat ik het juiste heb dan .

3 jaar geleden

Reactie op JJS0214

Ik heb toevallig vandaag het kraampakket binnen gekregen. Ik heb voor de ze ...
Thnx voor je reactie! Ik zat daar aan te denken. Als ik er in mijn hoofd logisch over na denk dacht ik zal in thuis wel meer zitten dan in ziekenhuis. Maar wilde het zeker weten haha

3 jaar geleden

Reactie op lbeumer

Ik kon niet eens kiezen tussen thuis of ziekenhuis hoop maar dat ik het jui ...
Was dat ook bij DSW?

3 jaar geleden

Reactie op Sharzzz

Was dat ook bij DSW?
Nee weet niet wat dat is . Maar via mijn ziekenfonds moest ik naar een website om pakket te bestellen maar das was geen keuze . Dus wist niet dat er verschillende pakketten waren .

3 jaar geleden

Reactie op lbeumer

Nee weet niet wat dat is . Maar via mijn ziekenfonds moest ik naar een webs ...
Ah oke. Jaa DSW is ook een zorgverzekeraar. Zij hebben 2 pakketten om zo te besparen. In de 1 zitten dingen die je bij de andere bevalling niet nodig hebt ofzo. Dat is het verschil

3 jaar geleden

Oh dat is nieuw. Ik zit ook bij DSW en heb in februari mijn kraampakket aangevraagd en ontvangen.

3 jaar geleden

Ik heb het thuis pakket gekozen voor de zekerheid, denk dat het een ziekenhuis bevalling gaat worden, maar je weet maar nooit en dan ben ik tenminste goed voorbereid 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Sharzzz

Ah oke. Jaa DSW is ook een zorgverzekeraar. Zij hebben 2 pakketten om zo te ...
Oh zo . Dan zal het bij mijn verzekeraar wel gewoon 1 pakket zijn zonder bespaar mogelijkheid . Maar ik denk ook je weet nooit helemaal hoe het loopt. Zo plan je een ziekenhuisbevalling maar gaat het ineens heel snel terwijl je nog thuis bent.

3 jaar geleden

In het ziekenhuis heb je toch geen kraampakket nodig? Of wel bij een poliklinische bevalling? Als je medisch bent heb je sowieso geen pakket nodig. Alles is wel in het ziekenhuis.

3 jaar geleden

Reactie op JYB

In het ziekenhuis heb je toch geen kraampakket nodig? Of wel bij een polikl ...
Dit is niet helemaal waar. Ik moest vorige keer in t ziekenhuis bevallen, evenals langer blijven, en we hebben de rest van de kraamweek thuis echt nog wel vrij veel uit het pakket gebruikt. Vooraf ook trouwens hoor.

3 jaar geleden

Reactie op Margg

Dit is niet helemaal waar. Ik moest vorige keer in t ziekenhuis bevallen, e ...
Ja voor thuis heb je nog wel wat nodig. Dat klopt. Maar omdat er de keuze was voor pakket ziekenhuis of thuis. Maar voor tijdens de bevalling gebruik je het spul van het ziekenhuis zelf.