21 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bij navia gehad.. maar dat is 2.5 jaar geleden heb nu geen kraamzorg en is in overleg met de verloskundige die na me bevalling ook een x langs komt ( woon trouwens ook in schiedam )

3 jaar geleden

Ik heb via kraamzorg de Eilanden, woon in Capelle aan den ijssel.

3 jaar geleden

Ik woon toevallig ook in Schiedam en ben aangemeld bij de Bakermand. Volgende week heb ik mijn intake.

3 jaar geleden

Reactie op mootjuh1908

Ik heb bij navia gehad.. maar dat is 2.5 jaar geleden heb nu geen kraamzorg ...
Mag ik vragen waarom je er voor gekozen hebt om geen kraamzorg te nemen? Puur uit nieuwsgierigheid馃檲

3 jaar geleden

Oehw, ik had al 2 afwijzingen toen ik het met 12 weken aanvroeg, lijkt me erg lastig worden inderdaad nog met 30 weken 馃槄 Misschien kijken of je een zzper kan regelen?

3 jaar geleden

Levert gro-up in jouw omgeving kraamzorg? Is niet heel bekend nog als kraamorganisatie, maar wellicht dat zij nog plek hebben.

3 jaar geleden

Ik ben aangemeld bij Naviva en heb aankomende vrijdag een intake

3 jaar geleden

Reactie op mootjuh1908

Ik heb bij navia gehad.. maar dat is 2.5 jaar geleden heb nu geen kraamzorg ...
Hoe was jou ervaring met Naviva, ik ben daar nu aangemeld en heb as vrijdag een intake. Dit is mijn eerste kindje dus ik weet sowieso niet wat ik kan verwachten...

3 jaar geleden

Ik had naviva nu 3x en bij deze weer. Heb dus geen vergelijk, maar vind ze tot nu toe prima.

3 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste Naviva, zeer slechte ervaringen. Nu Kraamzorg Rotterdam, al een totaal andere (prettige) benadering

3 jaar geleden

Ik heb Kraamzorg so cute gekozen ! Ben benieuwd

3 jaar geleden

Heb ook ervaring met Kraamzorg de eilanden, TOP

3 jaar geleden

Mijn kraamzorg is de eilanden, mijn moeder had vroeger ook kraamzorg hulp van de eilanden en ze had goeie ervaringen van hun gekregen, vorige week had ik me in take gesprek super fijn gesprek ze ging ook even kijken naar de babykamer omdat ze nieuwsgierig was en voordat ze weg ging mocht ik nog iets leuks uitkiezen voor de baby 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld bij de eilanden! Nog niks gehoord. Naviva zat al vol

3 jaar geleden

Reactie op Appelsientje400

Hoe was jou ervaring met Naviva, ik ben daar nu aangemeld en heb as vrijdag ...
Ik had 1 dag een kraamverzorgster die ik niet uit kon staan maar dat was maar voor 1 dag en de rest van de week had k een super lieve vrouw, k had zelf alleen aangegeven dat ik alleen wou dat ze kwam voor de controlle van mijn kindje en me zelf en veder hoefde ze van mij niks te doen omdat me moeder en mijn man me hielpen met het huishouden als dat nodig was. Maar echt ik was zo blij met me kraamverzorgster heb ook geleerd hoe k babymassage kan doen en het herkennen van de soorten huiltjes die er zijn had ze speciale kaart van en geluidjes , had ook altijd gezegt als er een 2e komt dan wil k haar weer alleen nu dan toch besloten om geen kraamzorg te nemen.

3 jaar geleden

Reactie op Gonnie82

Ik had bij mijn eerste Naviva, zeer slechte ervaringen. Nu Kraamzorg Rotter ...
Mag ik vragen wat jou slechte ervaringen zijn met Naviva? Ik heb morgen een intake met hun dus ben benieuwd, mischien kan ik iets van jou ervaring meenemen in het aangeven van wat ik zelf wel/niet wil etc.

3 jaar geleden

Reactie op Cinzia86

Ik woon toevallig ook in Schiedam en ben aangemeld bij de Bakermand. Volgen ...
Hoi. Hier ook de bakermand & volgende week de intake.

3 jaar geleden

Happy life Kraamzorg, ze hebben een super leuke actie nu ook lopen!

3 jaar geleden

Hoi. Hier ook de bakermand & volgende week de intake.
Ben benieuwd! Ik heb woensdag de intake. Wel raar dat je een hele dag er voor vrij moet nemen. Je wordt 1 dag van te voren gebeld voor het precieze tijdstip. Maar ach.

3 jaar geleden

Reactie op Cinzia86

Ben benieuwd! Ik heb woensdag de intake. Wel raar dat je een hele dag er vo ...
Ja ik zit ziek thuis, maar was er anders ook echt niet blij mee geweest! Ze bellen de dag ervoor inderdaad, wel anoniem 馃お dus op je tel letten haha