8 Reacties
3 jaar geleden
Ik zit bij de kraamvogel! Proberen waard of ze nog plek hebben. Heb geen ervaring met de kraamvogel maar weet wel dat je beter jillz kraamzorg kunt vermeiden😛die hadden we de vorige keer, de eigenaresse is wel super lief maar we hadden eerst 1 van haar personeel en die liet niet zo’n goede eerste indruk/ervaring achter helaas
3 jaar geleden
Ik kom dan weliswaar niet uit Amsterdam maar ik heb meteen bij de positieve test kraamzorg aangevraagd. Ook hier een drama en vorige keer was ik met de 8 weken al te laat voor het bureau van mijn keus...
Wacht dus niet te lang!
3 jaar geleden
Ik heb via via een nummer van een ZZp'er die heel goed schijnt te zijn gekregen (Sonia Clarke). Mijn verloskundige gaf daarnaast het advies in te schrijven bij Mamma Mia. Na me er in verdiept te hebben heb ik voor Mamma Mia gekozen. Kon goede reviews vinden en wat ik fijn vind is dat ze ook lactatiekundige zorg aanbieden. Ik vind dat persoonlijk erg prettig omdat het ons eerste kindje is en ik geen idee heb wat ik kan verwachten mbt borstvoeding.
Uiteindelijk dus voor Mamma Mia gekozen. Maar van wat ik heb gehoord is Sonia ook een goede optie, mocht je haar nummer willen kan je een PB sturen. ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Kaleeshi
Ik heb via via een nummer van een ZZp'er die heel goed schijnt te zijn gekr ...
Mama mia heb ik ook goede verhalen over gehoord!