18 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg ! Dit heeft mijn baby ook

2 jaar geleden

Kan het merk zijn. Hier hadden we dat met Etos vitamine K. Met Davitamon geen problemen. Beide op oliebasis. In andere topic hadden anderen het juist met Davitamon. Dus je kan kijken of als je een ander merk probeert of het dan anders is. In ons geval de dag dat ik switchte merkte ik al verschil!

2 jaar geleden

Ik gebruik momenteel vitamine K en D van vitakruid. Mijn baby schreeuwt ook steeds na toediening

2 jaar geleden

Ik heb die van de kruidvat en daar nooit problemen mee gehad! Ook op waterbasis ipv oliebasis

2 jaar geleden

Zou inderdaad anderen uitproberen, maar ook zeker wel de volledige hoeveelheid druppels geven, want die vitamines zijn wel belangrijk voor ze. 😅 Schreeuwt hij tijdens de toediening of hoe lang erna? Ben je gaan minderen om te kijken of het dus veel verschil uitmaakte bvb?

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Zou inderdaad anderen uitproberen, maar ook zeker wel de volledige hoeveelh ...
Wisselend hoe lang erna soms tijdens de voeding en soms half uur na de voeding. Het is inderdaad belangrijk maar een kind wat uren schreeuwt en huilt wil je ook niet.. ziekenhuis gaf aan dat veel mensen het ook weigerde bij hen?

2 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Kan het merk zijn. Hier hadden we dat met Etos vitamine K. Met Davitamon ge ...
Ja begrepen van cb dat het door de olie komt maar het is niet op waterbasis te krijgen. Alleen een van de twee, weet zo even niet welke.

2 jaar geleden

Hier ook! Meisje schreeuwt moord en brand na innemen van vitamine D, daarnaast ontzettende krampjes en diarree.🥺 We zijn nu maar even tijdelijk gestopt en op zoek naar een beter alternatief.

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu een aantal weken deze: https://www.vitaminfit.eu/nl/vitamine-k1-d3-baby-druppels.html?utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate Hadden eerst davitamon, moet zeggen 0 problemen meer!

2 jaar geleden

Reactie op nadinekeus

Ja begrepen van cb dat het door de olie komt maar het is niet op waterbasis ...
Ik heb bewust nooit oliebasis gebruikt omdat dat de darmen juist triggert. Gebruik hier al jaren Kruidvat huismerk op waterbasis en nooit problemen gehad! Misschien kun je dat nog proberen😊

2 jaar geleden

Reactie op nadinekeus

Wisselend hoe lang erna soms tijdens de voeding en soms half uur na de voed ...
Doelen ze hier niet op het vitamine K prikje?

2 jaar geleden

Reactie op Familygirl1234

Ik heb bewust nooit oliebasis gebruikt omdat dat de darmen juist triggert. ...
Welke heb je dan? Gemengde of twee losse? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Doelen ze hier niet op het vitamine K prikje?
Excuus je hebt gelijk

2 jaar geleden

Reactie op Rosanna-K

Wij gebruiken nu een aantal weken deze: https://www.vitaminfit.eu/nl/vitami ...
Deze is ook op olie basis

2 jaar geleden

Reactie op Familygirl1234

Ik heb bewust nooit oliebasis gebruikt omdat dat de darmen juist triggert. ...
Zojuist Kruidvat geweest de K is alleen op olie basis D is er wel op water basis

2 jaar geleden

Reactie op nadinekeus

Deze is ook op olie basis
Nee even goed lezen. Het is andere soort oliebasis, normale zijn op zonnebloemolie deze op basis van kokos.

2 jaar geleden

Reactie op Lapin92

Hier ook! Meisje schreeuwt moord en brand na innemen van vitamine D, daarna ...
Hier ook. Onze zoon schreeuwt ook alles bij elkaar na die druppels. Wij zijn er voor nu ook mee gestopt. Het komt wel weer. Heel jammer, maar het is even niet anders. Iedere dag zo’n verdrietig jongetje doen we ook niet.