8 Reacties

2 jaar geleden

Jup alleen heb ik dit keer keizersnee gehad. En heb ik hier dus ook last van. 2,5jaar geleden had ik dit ook tijdens vaginale bevalling. Maar heb ook antibiotica gehad afgelopen week wegens blaasontsteking.

2 jaar geleden

Reactie op M W N

Jup alleen heb ik dit keer keizersnee gehad. En heb ik hier dus ook last va ...
Hadden de hoest en blaasontsteking verband met elkaar?

2 jaar geleden

Hier ook last van gehad de dagen na m’n keizersnede. 1,5 jaar geleden ook na een keizersnede. M’n kraamhulp die beide keren bij mij heeft gekraamd vond het ook erg gek en had dit nooit bij andere kraamvrouwen gezien

2 jaar geleden

Ik had dit ook, maar dan wel in combinatie met ophoesten slijm. Heeft een dag of 10 aangehouden. Vreselijk, vooral tijdens de nacht last van gehad. Mijn baby sliep heel goed, maar door dat hoestje ik niet. Mijn bekken bodem spieren konden het allemaal nog niet aan 😂 Daarna kregen mijn peuter en baby ook een hoestje. Geen idee waar het door kwam, misschien tijdens gegil ten tijde van laatste fase voor persen? Of verzwakte weerstand?

2 jaar geleden

Misschien omdat je longen weer wat ruimte hebben, dat ze daar op reageren. Ook die hebben een beetje in de verdrukking gezeten de laatste weken van je zwangerschap.

2 jaar geleden

Ja hier ook. Nou was ik al wel aan het hoesten voordat ik ben bevallen. Maar nu wordt het erger omdat ik niet goed kan hoesten. Mijn oren zitten ook behoorlijk dicht. Hoop dat dit snel voorbij is🤧

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar helaas had ik er voor de bevalling al wat last van maar nu nog steeds en slijm ophoesten

3 maanden geleden

Ohh ik heb hier nu ook zo’n last van. Al 3 weken. Hoe lang duurde het bij jullie? Om gek te worden…