22 Reacties

VRIEND

3 maanden geleden

Ze heeft hier stijl bovenop en krullen achter bovenop is haar haar ook nog erg kort. Ik gebruik de cantu spray comeback curl van de action. Verder of krullencreme van cantu of van aunt jackie baby curl. Voor onze dochter werkt dit prima en gebruik het niet elke dag. Spoel het ook niet elke dag uit. Maar als ik de krullencreme gebruikt heb gebruik ik de dag/dagen erna alleen maar de comeback spray.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje van 3 heeft veel krullen, wij gebruiken zelf de yari green curl lijn. Erg tevreden mee.

3 maanden geleden

Reactie op Novabo

Mijn dochtertje van 3 heeft veel krullen, wij gebruiken zelf de yari green ...
En merk je dat dan beter een gel van dat merk werkt of een Cream?

2 maanden geleden

Reactie op sien23

En merk je dat dan beter een gel van dat merk werkt of een Cream?
Wij gebruiken de leave in conditioner afwisselend met de curl maker en wassen altijd met de shampoo.

2 maanden geleden

Ik lees even mee! Onze dochter is 14 maanden (halfbloed) en een mooie bos krullen. Maar vooral na de dutjes is het een grote pluizenbos haha! Ik ben bekend met de curlygirl methode, maar ik weet niet of alles verantwoord is voor dreumessen.

2 maanden geleden

Ik lees ook even mee! Ik weet er geen raad mee met onze zoon. Toch lang laten groeien of een modelletje knippen, welke producten 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Novabo

Mijn dochtertje van 3 heeft veel krullen, wij gebruiken zelf de yari green ...
Dit gebruiken wij ook. Werkt goed en ruikt ook nog eens heerlijk 😍

2 maanden geleden

Ik gebruik “Aunt jackie’s baby curls“. Dit maakt de krullen van mijn dochter die na het slapen pluizig zijn geworden weer mooi in model.

2 maanden geleden

Ik gebruik de haar gel van Yari, beetje nat maken kammen en de gel erin en zijn krullen blijven heel de dag perfect zitten

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Ik gebruik de haar gel van Yari, beetje nat maken kammen en de gel erin en ...
Ik zie door de bomen het bos niet meer . Mijn oudere dochter heeft pijpenkrullen en ik vind het heel ingewikkeld. Iedere ochtend ontploft haar. Ik doe nu water en dan goedemorgen gel van Zwitsal. Dat werkt, maar die gel gaat er super hard doorheen dus ik zoek naar alternatieven. Ik zocht nu naar deze gel van Yari, maar er is zo veel. Hoe heet hij precies? (Ik heb zelf heel makkelijk haar waar ik niks mee hoef te doen, dus moet het echt even allemaal voor het eerst uitvinden voor m'n dochter 😅)

2 maanden geleden

Reactie op Roosmarijn120

Ik zie door de bomen het bos niet meer . Mijn oudere dochter heeft pijpenkr ...
Deze gebruik ik voor mijn zoontje.

2 maanden geleden

Reactie op Roosmarijn120

Ik zie door de bomen het bos niet meer . Mijn oudere dochter heeft pijpenkr ...
En zo is het als het gedaan is, water kammen en dan die gel erin.

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Deze gebruik ik voor mijn zoontje.
Ohja en wordt het daar hard van? Hier zie je de krullen van m'n dochter, haar haren zijn al wat langer.

2 maanden geleden

Reactie op Roosmarijn120

Ohja en wordt het daar hard van? Hier zie je de krullen van m'n dochter, h ...
Waauw zooo mooi 😍😍 nee het haar word niet hard gelukkig, me vriendin heeft ook krullend lang haar en zij gebruikt deze gel ook.

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Waauw zooo mooi 😍😍 nee het haar word niet hard gelukkig, me vriendin heef ...
Super! Ga ik het ook eens porberen. En kan gewoon iedere ochtend nadat je de haren wat nat maakt in het haar? (Dit is overigens m'n dochter van 3 jaar , duurde even voordat het haar zo lang was. Mn zoontje van 14 maanden heeft vrijwel nog geen haar 😅)

2 maanden geleden

Reactie op Roosmarijn120

Super! Ga ik het ook eens porberen. En kan gewoon iedere ochtend nadat je d ...
Ja elke ochtend even nat maken met water en dan kam ik zijn haar en breng het in model met de gel en dan blijft het de heledag zitten zelfs naar zijn dutje zit het nog goed

2 maanden geleden

Reactie op Roosmarijn120

Ohja en wordt het daar hard van? Hier zie je de krullen van m'n dochter, h ...
Ik heb zelf een mega bos krullen en bij de Yari Green Curls Curl maker wordt mijn haar wel hard. Ik laat het vaak aan de lucht drogen (als ik tijd heb) en ga het dan onder de diffuser crunchen. Dan krijg ik daarna weer zachte krullen. Als ik het direct na het inbrengen droog föhn dan blijven de krullen zacht.

2 maanden geleden

Hier ook een mama met steil haar en een zoon met pijpenkrullen. Ik heb gister leave in conditioner en curl activating Cream gekocht van yari’s green curls. Vraagje: kan je leave in conditioner eindeloos in het haar laten? Vanavond ga ik mijn zoontje in bad doen (doe ik 2x per week) en zijn haar wassen (doe ik eens per week). Moet ik op een gegeven moment zijn haar uitspoelen en/of vaker wassen als ik leave in conditioner gebruik (of activiting Cream) om uitslag of berg te voorkomen? Hoe doen de meer ervaren mama’s dit?

2 maanden geleden

Reactie op Cmgraz

Hier ook een mama met steil haar en een zoon met pijpenkrullen. Ik heb gist ...
Ik heb zelf kroeshaar en mijn zoontje heeft echt pijpenkrullen. En onze haren wassen wij 2x per week. Ik zelf heb leave in conditioner en mijn zoontje gebruikt alleen de gel van yari. Een tip: maak het haar goed nat voordat je de leave in er in doet. Zo komen de krullen mooier en zorg dat je de hoofdhuid niet raakt met het in doen.

2 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Ik heb zelf kroeshaar en mijn zoontje heeft echt pijpenkrullen. En onze har ...
Dankjewel voor de goede tips. Dat laatste gaat wel moeilijk worden omdat mijn zoon niet super veel haar heeft, maar ik ga wel opletten en mijn best doen dat het zo min mogelijk de hoofdhuid raakt.