11 Reacties
3 dagen geleden
Mijn dochter heeft pijpen krullen en die maak ik na haar slaapje weer even nat, kammen en dan scrunchen. Dan zit het de rest van de dag weer leuk :)
3 dagen geleden
Reactie op OB.LINA
Ik gebruik Yari gel voor mijn zoontje en dan blijft het de heledag wel goed ...
Dit lijkt een beetje op t haar van mijn zoontje! Welke gebruik je? En mag dat al met 1.5 jaar?
3 dagen geleden
Reactie op Whitleey
Ik heb zelf krullen en gebruik pretty curly girl ! Handige is om iets qua v ...
Thanks!! Mag dat gebruikt worden met 1.5 jaar?
3 dagen geleden
Reactie op Aprilmoeder
Mijn dochter heeft pijpen krullen en die maak ik na haar slaapje weer even ...
Thanks!!! 🥰
3 dagen geleden
Hier ook een dochter met prachtige krullen. Ik verzorg het nu met de producten van Shea Moisture, maar na het dutje is haar achterhoofd alweer zo pluizig. Bijna kroes. (Mijn man heeft kroeshaar) En dat klit zo snel! Kammen vind ze dan ook echt niet leuk. Ik maak het nat en verzorg het met leave in conditioner of een andere moisturizer. Ben nog een beetje zoekende merk ik, dus ik lees graag mee!
3 dagen geleden
Reactie op Whitleey
Ja, waarom niet?
Waarschijnlijk vanwege bepaalde producten waar de huid van een jong kindje misschien nog niet goed tegen kan. Chemicaliën ed. Ik had deze vraag ook, maar werd er niet wijzer van, dus probeer ik het nu maar gewoon en vooralsnog geen reactie gezien.
3 dagen geleden
Reactie op Aznag
Waarschijnlijk vanwege bepaalde producten waar de huid van een jong kindje ...
Aah okee op die manier. Maar nee ik zou er zelf niet zown probleem van maken! Gebruik het zelf ook! En hij ligt vaak genoeg bij mij te knuffelen.
Ik raad aan de flaxseedgel en de leaving in conditioner! Heb zelf ook de shampoo en deep conditioner! Top spul