16 Reacties

5 maanden geleden

Volg. Hier wil ze er niks van weten 馃檭

5 maanden geleden

Heb je volle melk al geprobeerd? Wij zijn eerst naar volle melk overgestapt en toen naar half volle melk. Ons zoontje vond alles prima

5 maanden geleden

Ik heb net een 100ml flesje met alleen halfvolle melk opgewarmd en toen dronk hij het ineens wel馃ゲ nu hopen dat hij dit volhoud馃槤馃檹馃徏

5 maanden geleden

Reactie op UnknownbabyNr1

Ik heb net een 100ml flesje met alleen halfvolle melk opgewarmd en toen dro ...
Wat goed! En heb je het gewoon in de fles gegeven? Dat heb ik hier nog niet geprobeerd heb het alleen erbij gegeven dus bijv bij de boterham!

5 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Wat goed! En heb je het gewoon in de fles gegeven? Dat heb ik hier nog niet ...
Ik heb het gewoon in fles gegeven! En bij de boterham gewoon een paar slokjes water uit een open beker 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Wat goed! En heb je het gewoon in de fles gegeven? Dat heb ik hier nog niet ...
Dus heb zijn middag kv fles nu vervangen voor halfvolle melk 馃檹馃徏

5 maanden geleden

Ik heb hier een paar dagen KV met halfvolle melk gemengd en daarna gewoon over gegaan op half volle melk. Ze vindt het prima, maar voor de zekerheid had ik het al langzaam afgebouwd omdat mijn oudste dochter er niets van moest weten ineens de andere melk haha

5 maanden geleden

Reactie op Kellssss

Ik heb hier een paar dagen KV met halfvolle melk gemengd en daarna gewoon o ...
Wij geven nog steeds 鈥榮 avonds en 鈥榮 ochtend een flesje melk. Vind het altijd zo鈥檔 fijn moment. Even lekker bij ons liggen met het flesje haha

5 maanden geleden

Hier wil ze ook niet, maar vrienden van ons hebben het advies van CB gehad om gewoon opvolgmelk te blijven geven en verder af en toe aanbieden om te proberen, smaak verandert steeds

5 maanden geleden

Reactie op Riess

Hier wil ze ook niet, maar vrienden van ons hebben het advies van CB gehad ...
En dan de opvolgmelk in nummer 3 of?

5 maanden geleden

Ik heb half water half melk gedaan, na 2 dagen dronk ze het en nu steeds minder water erbij en meer melk. Even wennen aan de smaak denk ik

5 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

En dan de opvolgmelk in nummer 3 of?
Die heb ik wel ja

5 maanden geleden

Hier doen we : 30 mL koud water 60 mL kokend water 90 mL melk En 3 schepjes Dat gaat vrij goed zo!

5 maanden geleden

Hier net 120ml halfvolle melk aangeboden, ze trekt er een vies gezicht bij en duwt de fles weg. Duidelijk dus. Ik denk dat wij ook gaan proberen het met KV te mengen, hoe doen jullie dat? 60ml KV en dan 60ml halfvolle melk oid?

2 maanden geleden

Hey hoe gaat dit bij jullie allemaal? Hier zijn we sinds zaterdag beginnen mengen om zo tegen dit weekend volledig over te schakelen.. merkten jullie soms krampen of andere stoelgang of slappere als jullie de overgang maakte? Of merkten jullie geen verschil die eerste dagen? 馃檲

2 maanden geleden

Reactie op kelldd

Hey hoe gaat dit bij jullie allemaal? Hier zijn we sinds zaterdag beginnen ...
Wij zijn met zijn eerste verjaardag volledig overgegaan op halfvolle melk. We merkten geen verschil in iets (behalve de portemonnee 馃槀)