5 Reacties

3 maanden geleden

Agh jaa vervelend! Ik zit ,elf al op dag 16 en gaat beter door anti biotica. Maar mn dochter is nu na dag 10 ook wel opgeknapt. Er is een lichtje aan t eind van de tunnel. Maar duurt echt ontzettend lang allemaal. Hou vol!

3 maanden geleden

Als je het niet vertrouwt, en je ziet je kind gewoon beroerder worden, gewoon terug gaan naar de dokter. Onze jongste had ook een fikse keelontsteking te pakken en knapte ook maar niet op ondanks een paar dagen antibiotica. Tot ze vervolgens nog beroerder en futlozer werdt en hebben we gelijk weer huisarts gebeld. Die vertrouwde het ook niet en stuurde ons naar de kinderarts in het ziekenhuis. Daar hadden ze wat bloed afgenomen en bleek ze Influenca B te hebben ( is de griep alleen nog tikkeltje heviger zei de kinderarts er worden zelfs volwassenen binnen een dag opgenomen dat ze zo beroerd zijn en niet op hen benen kunnen staan) Heeft bij elkaar ruim 2 weken geduurd. Eten gaat nog steeds niet grandioos maar ze drinkt en brabbelt en speelt weer.

3 maanden geleden

Mijn dochter is ook 1,5 week erg ziek geweest met koorts, enorme verkoudheid, veel hoesten en ze dronk en at ook vrijwel niks. 3 keer bij de huisarts geweest en een ab kuur gehad. Ik bleef naar de huisarts gaan omdat mijn gevoel gewoon zei dat het niet goed zat. Het gaat gelukkig nu weer beter met haar maar het snotteren en hoesten blijft nog steeds een beetje hangen.. Echt je gevoel volgen!

3 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Mijn dochter is ook 1,5 week erg ziek geweest met koorts, enorme verkoudhei ...
Ja als het morgen niet beter gaat bel ik ze gewoon weer op. Zo zielig die hardnekkige griep bij de kleintjes

3 maanden geleden

Als je je zorgen maakt/ongerust bent/ niet vertrouwd moet je de huisarts bellen. 馃檲 Ik denk niet dat dat je hier online een passend antwoord vind.. Behalve alles wat je al doet en.. "geef het de tijd.. Want deze griep is heftig"