11 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Geen ervaring dus lees graag mee :) dit is vloeibare probiotica toch?
2 jaar geleden
Wij hebruiken orthica ortiflor (weet niet zeker of ik het goed schrijf), is een poeder die je door de melk moet mengen. We merken hier wel echt effect van! Nadeel is dst ze de melk binnen 5 minuten gedronken moet hebben, daarom beginnen we maar met 30 cc en vullen daarna het flesje aan. Ik lees even mee over de laveen, lijkt me wel handig in druppelvormige..
2 jaar geleden
Ik neem zelf orthica start ofzo in en de kleine kriigt dit dan ook via de borstvoeding mee. Voor mezelf ook zeker geen overbodige luxe.
Lijkt goed te helpen, smaak niet top maar is prima te drinken. Half glas lauwwarm water + 1.5 schepje poeder mengen en minstens 15m laten staan. Dat is soms wel irritant.
Deze kan je ook rechtstreeks geven maar dat doe ik dus niet
2 jaar geleden
Reactie op Kellssss
Ik neem die ook. Welk moment van de dag drink jij het?
Bij ons lijkt het ook wel echt te helpen. Neem Orthiflor start al vanaf toen ik 34 weken zwanger was.
En nu nog steeds. Ze heeft wel eens last van krampjes in de avond. Maar niet extreem lang of elke avond. Het wissels
2 jaar geleden
Bij ons lijkt probiotica wel echt te helpen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap probiotica van vitakruid ingenomen en nu die van orthiflor start. Ze heeft tot nu toe op een avondje (heel kort) na nog geen krampjes gehad 馃馃徑