11 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring dus lees graag mee :) dit is vloeibare probiotica toch?

2 jaar geleden

Ik lees ook graag mee! Zo zielig die krampjes

2 jaar geleden

Wij hebruiken orthica ortiflor (weet niet zeker of ik het goed schrijf), is een poeder die je door de melk moet mengen. We merken hier wel echt effect van! Nadeel is dst ze de melk binnen 5 minuten gedronken moet hebben, daarom beginnen we maar met 30 cc en vullen daarna het flesje aan. Ik lees even mee over de laveen, lijkt me wel handig in druppelvormige..

2 jaar geleden

Ik neem zelf orthica start ofzo in en de kleine kriigt dit dan ook via de borstvoeding mee. Voor mezelf ook zeker geen overbodige luxe. Lijkt goed te helpen, smaak niet top maar is prima te drinken. Half glas lauwwarm water + 1.5 schepje poeder mengen en minstens 15m laten staan. Dat is soms wel irritant. Deze kan je ook rechtstreeks geven maar dat doe ik dus niet

2 jaar geleden

Reactie op Lamunchi 馃崑

Geen ervaring dus lees graag mee :) dit is vloeibare probiotica toch?
Ja druppels馃槉

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ik neem zelf orthica start ofzo in en de kleine kriigt dit dan ook via de b ...
Ik neem die ook. Welk moment van de dag drink jij het?

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Ik neem die ook. Welk moment van de dag drink jij het?
Bij ons lijkt het ook wel echt te helpen. Neem Orthiflor start al vanaf toen ik 34 weken zwanger was. En nu nog steeds. Ze heeft wel eens last van krampjes in de avond. Maar niet extreem lang of elke avond. Het wissels

2 jaar geleden

Reactie op Kellssss

Bij ons lijkt het ook wel echt te helpen. Neem Orthiflor start al vanaf toe ...
*wisselt

2 jaar geleden

Gister gestart met ortiflor start icm sab simplex. Krampjes lijken al wat minder te worden. Vanochtend alleen wel de eerste keer een giga spuitluier (net toen we bij de dierentuin aangekomen waren 馃槄)

2 jaar geleden

Bij ons lijkt probiotica wel echt te helpen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap probiotica van vitakruid ingenomen en nu die van orthiflor start. Ze heeft tot nu toe op een avondje (heel kort) na nog geen krampjes gehad 馃馃徑

2 jaar geleden

Wij gebruiken bactiol. Ik vind zelf druppels fijner dan poeder wat je zelf moet innemen (ik geef bv). Bij onze vorige zoon ook gebruikt en bactiol is toen goed bevallen