11 Reacties

13 dagen geleden

wij hebben ook een leertoren en erg blij mee! Heb hem vaak of naast de prullenbak of naast het aanrecht staan. Jaa het is een groot ding maar gebruik hem soms ook als opstapje als ik iets hoger moet pakken haha

13 dagen geleden

Wij hebben de Ette Tete leertoren van Hello Archie, heel erg tevreden over mijn dochter klimt er altijd zelf op en “helpt” dan in de keuken op haar manier. Staat bij ons achter het aanrecht in de hoek.

13 dagen geleden

Wij hebben er een van Brubi en gebruiken m dagelijks meermaals. Heel blij mee

13 dagen geleden

Wij gaan zelf voor een Quadro Home set, dan kun je er ook nog andere leuke dingen van maken als het niet meer nodig is

13 dagen geleden

Wij hebben een opvouwbare gekocht via Etsy. Heel tevreden van. Niet zeker of het exact deze is, maar lijkt wel zelfde te zijn als degene die wij hebben: https://www.etsy.com/be/listing/1677961384/opvouwbare-keukentoren-voor-kinderen-in Wordt hier dagelijks gebruikt en kan je zo dichtklappen en opzij zetten.

11 dagen geleden

Wij hebben wel een groot houten ding dat niet inklapbaar is en ja hij staat ook best vaak in de weg maar toch ben ik er blij mee. Onze dochter heeft hem nu heel veel gebruikt en het is wel een heel fijn ding.

VRIEND

11 dagen geleden

https://www.amazon.nl/WG2204002-labebe-Kids-Step-Stool/dp/B0BXWSXSB9/ref=mp_s_a_1_11?crid=2NNDLSNBJ7X3B&dib=eyJ2IjoiMSJ9.9NmSmdux2OSm87ZptOM0dPexqI2680z_uZv-OuTHN-LRcMAw2dTDro0FZPIZ2CtXRueACDRKp5COJqNPIT1NPa_sGBzR2jJvWcqeETfVGWqXA-HF5z4B2-kcPDcdnmMf4rHZsDNSl7lhWQ_pusp1mf-OEeSWwal-LmRgnCqwTuUqcEsby56qZZp-MVGGRH5jHS-jzMdpNL4X0JBL9xKyhw.NB_cYHT_rX1zzi3mr61bwJOdKdZb-rVr0UfBrrIYB5E&dib_tag=se&keywords=leertoren&qid=1734171415&sprefix=leertoren%2Caps%2C78&sr=8-11 Wij hebben deze. Niet klein en opklapbaar. Maar wordt hier wel dagelijks gebruikt. Mevrouw eet haar broodje en fruit er vaak aan. Kleurt er soms en speelt er elke dag met divers speelgoed. Momenteel gebruikt zij hem ook als opstapje, hij staat namelijk naast de box en dan kan ze naar haar broertje kijken.

11 dagen geleden

Reactie op Ada3

Wij hebben een opvouwbare gekocht via Etsy. Heel tevreden van. Niet zeker o ...
Heel mooi! Als ze de toren zelf verplaatst klapt ie dan niet te makkelijk in?

10 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Wij hebben de Ette Tete leertoren van Hello Archie, heel erg tevreden over ...
Wij ook! Werkt top :)

10 dagen geleden

Werkt top. Wij hebben de ikea zelf maak variant. Ze schuift hem zelf bij. Staat gewoon midden in de keuken. En als we hem niet nodig hebben is die verstopt onder een deel aanrecht.

10 dagen geleden

Reactie op Akvh16

Heel mooi! Als ze de toren zelf verplaatst klapt ie dan niet te makkelijk i ...
Als hij al uitgeklapt is kan hij hem zelf makkelijk verschuiven (maar zou ik enkel aanraden op een vloer waar je niet makkelijk krassen krijgt). Als hij dichtgeklapt is kan hij die uiteraard niet echt veilig zelf openklappen. Daar is hij nog te klein voor en het ding te groot.. Hij gaat nooit echt vanzelf inklappen ofzo als hij al uitgeklapt is, want daarvoor moet je hem van boven vasthouden en de sta-plank naar boven trekken.