67 Reacties

6 maanden geleden

Meisje 9kg en 70cm, was helemaal prima. Lengte net onder gemiddeld maar niks om zorgen om te maken

6 maanden geleden

Met 11 maanden 66,4 cm en 7.740gr (meisje)

6 maanden geleden

Mijn zoontje was maandag op het consultatiebureau ; 78 cm en 10,8kg en volgens de arts was dat perfect 😂

6 maanden geleden

Reactie op xnhdvh

Mijn zoontje was maandag op het consultatiebureau ; 78 cm en 10,8kg en volg ...
Jaa na wat ik hier lees en wat ze tegen mij hebben gezegd is heel gek. Terwijl zijn lijn boven het gemiddelde uitstak.. daarom dacht ik vraag het even hier

6 maanden geleden

Hier ook een jongen van 11 maand. Vandaag geweest en was 10,1 kg en 76,5 cm. Liep goed op de gemiddelde lijn. Alles was goed. Inderdaad gek dat ze dat tegen je gezegd hebben🤔

6 maanden geleden

Wat raar dat ze het te kort vinden, is een prima lengte en gewicht voor 11 maanden. Mijn dochter van 2 jaar is maar 4 cm groter, 82 cm😅

6 maanden geleden

Hier 70cm en 8650gram bij de 11 maanden afspraak

6 maanden geleden

73,5 cm en 8,5 kilo hier 🩷

6 maanden geleden

Hier met 11 maanden en 2 weken nog net geen 72cm en 8100 gram! Is geboren met 4kg maar groeit prima op haar eigen lijn. Wel onder het gemiddelde

6 maanden geleden

Dit hangt toch heel erg af van zijn eigen lijntje? Onze zoon was met een jaar 72 cm en 8kg. Dochter nog geen meting gehad

6 maanden geleden

Meisje hier met 11 maanden 75 cm en 10kg, liep in een mooie lijn

6 maanden geleden

Reactie op 1995_

Jaa na wat ik hier lees en wat ze tegen mij hebben gezegd is heel gek. Terw ...
Snap dat je dan even gaat twijfelen! Maar je kan het hier altijd vragen en elk kindje is natuurlijk anders, laten we dat niet vergeten!♥️

6 maanden geleden

11 maanden, 74,5 cm en 7,83 kg (meisje)

6 maanden geleden

11 maanden, 75.5 cm en 9.4 kg

6 maanden geleden

Mijn zoontje met precies 11 maanden 8650 en 72 cm … groeit onderaan op een lijntje

6 maanden geleden

Huh ons zoontje van nu 11 maanden is ook toevallig 78 cm en 10,5 kg. Was prima😂

6 maanden geleden

Vandaag geweest met onze man. Nu koortsig 😓 Hij was 81 cm en 9,9 kg. Gewicht gemiddeld en lengte boven in de curve.

6 maanden geleden

Hi mama’s, Wel echt heel vreemd dat mijn cb zoiets vreemds zei na het geen wat ik hier allemaal lees. Zo zie je maar weer dat ieder kindje zijn eigen groei heeft

6 maanden geleden

Met 11 maanden woog mn dochterje 7355gr en was 71cm, groeit op de -2

6 maanden geleden

Mijn zoontje is van 10.07 en moest afgelopen vrijdag voor zijn vaccinaties. Hij woog 11 kg en is 80cm