14 Reacties

vorig jaar

Vind m zelf ook ideaal, heb volgensmij alle boxen die er toen waren aangevraagd. Maar bij mij zat die alleen in het pakket van de verloskundige of juist van de kraamafdeling (zelfde organisatie)

vorig jaar

ik heb er hier zelf de hele set van jollein bij gekocht, super spul. die lepels zijn ideaal. ik heb deze gratis verpakking trouwens ook op vinted voorbij zien komen, voor 50 cent ofzo. naar nog wel de 5 euro korting erbij ;)

vorig jaar

i zou deze lepels alleen niet in de vaatwasser doen. Het blijkt dus dat alle silicone lepels, borden etc. Dan naar machineblokjes proeven, dit trekt in het silicone. dus ondanks ze er wel in mogen, zou ik ze toch met de hand afwassen.

vorig jaar

Ow damn ik had de kortingscode moeten bewaren 😆 Zijn inderdaad ideale lepeltjes! Heb ook een aantal anderen maar deze zijn lekker zacht en ondiep.

vorig jaar

Ja ik! Stuur maar een berichtje :)

vorig jaar

Ik heb hem ook en gebruik hem niet

vorig jaar

Ja ik! Stuur maar een berichtje :)
Heb je een vriendschap verzoek gestuurd anders kan ik geen berichtje doen.

vorig jaar

Reactie op malin23

Ik heb hem ook en gebruik hem niet
Heb je een vriendschap verzoek gestuurd, dan kan ik je een privé bericht sturen

vorig jaar

Reactie op DiepeZucht

Ow damn ik had de kortingscode moeten bewaren 😆 Zijn inderdaad ideale lep ...
Is het een unieke code dan? Mijn code is zichtbaar op de foto dus die kan je gebruiken! 😊

vorig jaar

Reactie op MelanieG

i zou deze lepels alleen niet in de vaatwasser doen. Het blijkt dus dat all ...
Ooo goeie tip, thanks! Ik zou het namelijk zo zonder na te denken in de vaatwasser gedaan hebben. 😂

vorig jaar

Reactie op Caatje1988

ik heb er hier zelf de hele set van jollein bij gekocht, super spul. die le ...
Jaa ik wilde ook de gehele set aanschaffen maar het bord en kommetje is met een zuignap en dat blijft niet plakken/zitten op tray van de stokke tripp trapp stoel 🤦🏼‍♀️ Maar ik heb nu in bijna exact dezelfde kleur sillicone kommetjes en bordjes gevonden zonder zuignap. Vandaag binnen gekomen 🤩 Heb zelf ook op Vinted gekeken maar ik vond alleen hele sets 🤔

vorig jaar

Reactie op MelanieG

i zou deze lepels alleen niet in de vaatwasser doen. Het blijkt dus dat all ...
Zo dit verklaart een hoop… 💡

vorig jaar

@malin23 en @25mama ik heb jullie beide een privé bericht gestuurd. Geen idee of je daar een melding van krijgt, ik in ieder geval zelf niet en kan ook niet vinden hoe dat wel zou kunnen. 😂 Dus dacht typ hier ook nog eventjes

vorig jaar

Reactie op NJ2503

@malin23 en @25mama ik heb jullie beide een privé bericht gestuurd. Geen id ...
Ik heb je geantwoord :)